Zašto se osjećam depresivno nakon jela?

Vjerojatnije je da ćete se osjećati osjećaj krivnje nakon jela, ne nužno duboka tuga - što je depresija.

Ako imate druge simptome - poput nedostatka apetita / prejedanja, nesanice, gubitka užitka i / ili duboke tuge - uvijek je dobra ideja kontaktirati liječnika i dobiti pravilnu procjenu i dijagnozu.

Ako govorimo o osjećaju krivnje nakon jela:

Kad bismo radili retrospektivu načina na koji jedemo, bilo bi lako primijetiti da ne jedemo uvijek jer smo gladni. Postoje trenuci kada jedemo jer nam je dosadno, jer smo tjeskobni, riješiti se stresa ili brige, pronaći utjehu ili olakšanje ili se jednostavno nagraditi za uspjeh.

Emotivno jedenje događa se kada osoba nesvjesno koristi hranu ne da utaži glad, već da uguši ili izbjegne teške ili neugodne emocije.

Kad nagon za jelom izbije, ne možete se usredotočiti ni na što drugo osim na hranu (što jesti, koliko brzo možete jesti određeni proizvod ili osjetiti određeni ukus itd.).

Jednom kad pojedete, ostajete u istom neugodnom stanju, kojem se dodaje osjećaj krivnje što ništa niste riješili jedući, već upravo suprotno, stvorili ste loše fizičko stanje jer ste previše jeli.

Koristite svjesno jelo kako biste odustali od nagona za jelom. Napravite pauzu od 5 minuta prije nego što odustanete i naučite prihvaćati svoje osjećaje, čak i one neugodne

Ako vam je ovaj odgovor bio koristan, ostavite pozitivan glas.

Posljednje ažuriranje 17/12/2020

Komentiraj