Zašto se ne debljam na 1950 kalorija dnevno?

Prije svega moram ovo reći unaprijed: doista je loša ideja da tinejdžeri pitaju neznance na internetu za savjet o zdravlju i prehrani. Na internetu ima mnogo ljudi koji daju vrlo loše savjete na ovu temu, a to može biti posebno loše za tinejdžere.

S tim da vam to ne usmjerim, pokušat ću vam dati dobar savjet - ali molim vas da zamolite roditelja ili skrbnika da vas nazove i zakaže sastanak sa svojim liječnikom kako biste mogli dobiti stručni savjet na temelju cjelovitog pregleda i pregleda. procjena vaše povijesti rasta i vaše osobne i obiteljske povijesti bolesti.

A sada ... Sljedeće što moram reći je da uopće nije iznenađenje da dva tjedna niste vidjeli nikakvo debljanje.

Čak i ako imate točnu tvrdnju da je vaš TDEE samo 1700, višak od 250 kalorija dnevno bio bi dovoljan samo da dobijete 0,25 kilograma tjedno. Čak i ako se svaki dan vagate vrlo precizno na vagi, uopće nije iznenađenje što to možda nećete primijetiti. Pola kilograma tako je mali dobitak da bi samo malo dehidriranje nestalo. Nadalje, kao 13-godišnja djevojčica podložni ste hormonalnim ciklusima koji mijenjaju ravnotežu tekućine u vašem tijelu, što praćenje malih promjena u vašoj stvarnoj tjelesnoj težini čini vrlo, vrlo teškim. Da biste doista vidjeli povećanje tjelesne težine, morat ćete se vagati svaki dan, ali pogledajte tjedne prosjekei ne obraćajte pažnju na stvarne dnevne brojeve. Na taj će se način izjednačiti razlike u hidrataciji i hormonalnim utjecajima i vidjet ćete dobitke - ako imate dovoljno velik višak kalorija.

I sljedeća stvar je: 1950 kalorija dnevno ne daje vam dovoljno velik višak. Zapravo to vjerojatno uopće nije višak.

Ozbiljno sumnjam da imate TDEE od samo 1700. Sjedilačka djevojka vaših godina sa 162 cm i 48 kg ima TDEE 1632 prema ovom kalkulatoru, a vrlo je malo tinejdžera uistinu sjedilački. Vjerojatno pješačite dovoljno do škole ili do školskog autobusa, te između predavanja i druženja s prijateljima da vas izbace iz kategorije sjedilaca. Nadalje, u komentaru ste rekli da vježbate pet dana u tjednu po 30 minuta. Između te i uobičajene razine aktivnosti koju bih očekivao za bilo kojeg mladog tinejdžera, rekao bih da se vjerojatno uklapate negdje između "umjerene" i "blage" razine aktivnosti na kalkulatoru koji sam povezao, a to bi negdje smjestilo vaš TDEE između 1874. i 2113. - dakle vjerojatno je zapravo iznad 1950. - zbog čega sam rekao da sumnjam da uopće imate viška.

Zaključak: Ako želite udebljati, a prema standardnim formulama ste lagano pothranjena, tako da Ako želite izgubiti težinu, ja bih predlažemo da se poveća potrošnju do 2500 kalorija, ili čak i više. Imajte na umu da tinejdžerima treba više energije od odraslih iste veličine, jer vam je potrebna dodatna energija za poticanje rasta i sazrijevanja vaših unutarnjih organa i mozga. I opet, molim vas da pozovete roditelja ili skrbnika i zakažete sastanak sa svojim liječnikom kako biste mogli dobiti savjete koji su uistinu prikladni za vas.

Posljednje ažuriranje 18/12/2020

Komentiraj