Zašto sam toliko gladna svoje vegetarijanske prehrane?

Super mi je pitanje. Ja sam vegetarijanac i iskusio sam ovaj problem. Vjerovali ili ne, smislio sam rješenje.

Jedno veliko pitanje na koje biste trebali odgovoriti je: Je li vaš obrok uravnotežen i ispunjava li dnevnu kvotu kalorija?

1. Morate biti sigurni da unosite dovoljno kalorija. To što je vegetarijanski obrok ne znači da jedete manje kalorija. Možda jedete isti volumen kao i prije, ali je li hranjivo gust? Biljna hrana ima manje kalorija, pa morate jesti više volumena. Umjesto jedne mrkve (25 kalorija) dodajte četiri mrkve (100 kalorija). Trebali biste izračunati svoje dnevne potrebe, a zatim prebrojati izbore hrane kako biste bili sigurni da zadovoljavate svoje potrebe.

2. Ne oklijevajte uključiti pristojnu, izdašnu količinu cjelovitih žitarica (smeđa riža, kvinoja, kruh od cjelovite pšenice, tjestenina), krumpir, batat i drugi zdravi škrob ili ugljikohidrati. Dodajte i orašaste plodove za drobljenje. Razmislite o stvarno velikoj salati - ako u nju stavite samo povrće, bit ćete sat vremena potpuno napunjeni i spremni za jelo, jer kalorija obično više nalikuje "grickalici" ili prilogu. Ako joj dodate žitarice ili rižu, ostajete siti. Također, vaše tijelo ne gasi kroz krumpir tako brzo kao salata.

Napokon, pojedite više. Ako ste gladni, jedite. Ne dopustite si da ogladnite. Siguran sam 90% da vjerojatno ne unosite dovoljno kalorija ili unosite dovoljno žitarica.

Najbolji dio vegetarijanske prehrane je da su biljne namirnice hranjivo guste i niskokalorične. Zato napunite svoj obrok! Idi po onu salatu od gorile!

Sljedeći važan aspekt koji treba uzeti u obzir je: Je li vaš obrok uravnotežen? Jedete li samo ugljikohidrate bez ikakve hrane ili masti bogate proteinima?

Razmislite o ovome: Izrađujete Taco zdjelu. Jedete li samo rižu i salsu? Neće biti zasitno. Možete mu dodati malo proteina poput crnog graha. Neke zdrave masti - avokado. Čini se da je obrok donekle uravnotežen. Bit ćete sitiji.

Još jedan primjer - za doručak želite pojesti muffin ili zobene pahuljice. Učinite to zasitnijim dodavanjem dodatnog voća i orašastih plodova.

Je li vaša juha punjena samo juhom? Dodajte mu malo slanutka i malo tjestenine.

Obavezno jedite široku paletu povrća, voća i žitarica svaki tjedan. Ne držite se jedne vrste izvora. Salate možete raditi od riže, različitog povrća. Možete praviti juhe različite osnove i okusa. Dodajte raznolikost umacima i začinima.

Ispitajte se: Osjećate li se uskraćeno za određenu hranu? Ako da, što možete učiniti da biste bili zadovoljni dodavanjem ili zamjenom?

Vegetarijanska prehrana - Kako se vegetarijanci mogu hraniti uravnoteženo?

Posljednje ažuriranje 04/01/2021

Komentiraj