Zašto Krišna preporučuje da se ne jede češnjak ili luk i kako se odričem kave?

Vjerojatno Krišna preporučuje da ne jedete češnjak i luk jer vas to čini glupima. A kave se možete odreći odustajanjem od kave. Ispod su neki poticaji za odricanje od kave, kao i od luka i češnjaka.

Prema donjoj priči (izvor iz Svetog pisma nije poznat) luk i češnjak potječu iz mrtvog tijela ubijene krave i stoga se smatraju kao da jedu meso. Oni krše nevegetarijanski princip sa sastričnog gledišta.

Strogi vegetarijanci ne jedu luk ni češnjak. Budući da je meso tamasic, luk i češnjak također su tamasic i rajasic hrana. Mogu imati neku ljekovitu vrijednost, jer se čak i vino ponekad koristi u lijekovima. Stoga su tabu za sljedbenike vedske kulture.

"Jednom su u Satya Yugi rišiji obavljali žrtve gomedhe i asvamedhe za dobrobit cijelog svemira. Krava ili konj sjekli bi se u komade i stavljali u vatru. Nakon toga risi bi izgovarali mantre i dolazila bi ista životinja živ u prekrasnom mladom tijelu.

Jednom je riši koji je trebao izvršiti žrtvu gomedhe, njegova supruga bila trudna. Imala je vrlo snažnu želju za jelom i čula je da, ako tijekom trudnoće netko ima želju jesti, a to ne ispuni, tada će djetetu koje će se roditi uvijek slina dolaziti iz usta. Vrlo čudno, snažno je željela jesti meso, pa je odlučila zadržati jedan komad mesa kravljeg tijela koji je prinosljen u žrtvu.

Sakrila ga je i smišljala plan da ga pojede vrlo brzo. U to je vrijeme riši završavao žrtvu i izgovarao sve mantre kako bi nova mlada krava oživjela. Međutim, kad je vidio novu kravu, primijetio je da joj nedostaje mali dio s lijeve strane. Ušao je u meditaciju i shvatio da mu je supruga tijekom žrtve oduzela komad mesa. Sad je i njegova supruga shvatila što se dogodilo i meso je brzo bacila daleko.

Zbog učinka mantri koje je izgovarao riši, u ovom je komadu mesa sada bilo života. Tada je krv ovog mesa postala crvena leća, kosti su postale češnjak, a meso luk. Stoga vaisnave nikada ne uzima ovu hranu jer ona nije vegetarijanska. Uz to je u modusu neznanja. "

"Nije vegetarijanski jesti luk i češnjak. Otkrili su 21 različitu vrstu (?) Polaganog otrova u obje. Dakle, nisu toliko nevine."

(Izvor nepoznat)

Kofein - odvod energije

Da li uživate u pokojem espressu uz kovnice nakon večere? Ili dajete redovitiji doprinos za 2,5 milijarde šalica kave koja se pije svaki dan? Izvadi vas, izmami iz kreveta i pomogne vam suočiti se s danom koji je pred vama. Bogata aroma i okus dobrodošlice su i poznati. Pa što nije u redu s vašom navikom kave?

Što kažete na nisku energiju, dodatni stres, iscrpljenost minerala, iscrpljene nadbubrežne žlijezde, probavne smetnje, anksioznost i promjene raspoloženja. Ako ovo zvuči poput vas, možda je vrijeme da preispitate svoju naviku i otkrijete da kofein, ona supstanca za koju ste vjerovali da vas drži, zapravo iscrpljuje vašu energiju! Crna kava h je nulti broj kalorija, tako da ne može pružiti energiju - iako možda mislite da se osjećate energično.

Kofein je poznat kao psihostimulans jer djeluje izravno na mozak. Poboljšava vrijeme reakcije i koncentraciju, dajući osjećaj budnosti i povećanu energiju. To čini blokiranjem djelovanja adenozina, druge psihoaktivne kemikalije. To je kemijska tvar koja se nalazi u cijelom tijelu i važan je regulator energetskog metabolizma.

Adenozin je također uključen u prijenos električnih impulsa duž živaca. Kad biste sve ovo rekli, pomislili biste da je adenozin prava živa žica i energizirajuća tvar; ali nije. Ako ubrizgate adenozin, može se osjećati prilično letargično i pospano. To je zato što adenozin može usporiti oslobađanje neurotransmitera - kemikalija koje prenose poruke od jedne živčane stanice do druge.

Da bi se to učinilo, molekula adenozina prvo se mora vezati za specifična receptorska mjesta na staničnoj površini. Kofein ima molekularnu strukturu koja je toliko slična adenozinu da se može vezati za ista receptorska mjesta i blokirati djelovanje adenozina. Bez smirujućeg i kontrolirajućeg učinka adenozina, živčane stanice nastavljaju pucati ... i brže pucaju. Sve dok molekule kofeina sjede na receptorskim mjestima, mi doslovno pucamo po svim cilindrima.

Kofein ne samo da blokira djelovanje adenozina, već također potiče nadbubrežne žlijezde da proizvode dva hormona stresa - adrenalin i kortizol. To daje mali udarac sustavu. No redoviti konzumenti kave drže svoje tijelo u stalnom izvanrednom stanju stimulirajući se kofeinom. Zamislite da su vaše nadbubrežne žlijezde poput bankovnog računa.

Genetski čimbenici i vaš životni stil određuju koliko dugo možete ponavljati povlačenja svojih rezervi energije i dalje održavati dobro zdravlje. Ako ste jedan od onih koji piju kavu i misle da od kofeina nemaju učinka, trebate ponovno razmisliti. Ako možete spavati odmah nakon dvostruke espressa, zapitajte se zašto vaše nadbubrežne žlijezde prestaju reagirati i što to govori o vašem zdravlju nadbubrežne žlijezde.

Nadbubrežne žlijezde snažne su snage za proizvodnju hormona - oslobađajući više od 150 hormona, uključujući testosteron, estrogen i kortizol. Dugoročni učinci povišene razine kortizola trebali bi vas navesti da mislite dokle god možete razmišljati. Visoka razina kortizola smanjuje dio mozga odgovoran za pamćenje, otupljuje imunološki sustav i ometa sposobnost tijela da se bori protiv infekcija. Vrijeme je za još jedan slobodan dan s grloboljom, prehladom ili gripom?

Kortizol ulazi u svaku stanicu. Bez toga ste mrtvi, ali ako vas predugo drže visoko, podjednako je važno. Kad ste svakodnevno pod stresom - bilo zbog kofeina ili zbog svakodnevnog stresa, razina kortizola ostaje visoka i doslovno gušite u vlastitim sokovima. Kofein u osnovi smanjuje vašu sposobnost podnošenja stresa. Događaji s kojima biste se normalno nosili s mirnim samopouzdanjem odjednom postaju nepremostivi, dodajući stres i uzrokujući da posegnete za teglom kave.

Promjene raspoloženja i energije odražavaju oscilacije u razini šećera u krvi. Kofein potiče razgradnju glikogena i jetra ulijeva glukozu u krvotok. To pokreće gušteraču da izluči višak inzulina što rezultira oštrim padom šećera u krvi (hipoglikemija). U kavi ima preko 208 kiselina koje, uz poticanje stvaranja želučane kiseline, mogu pridonijeti probavi i raznim zdravstvenim problemima uzrokovanim prekomjernom kiselošću.

Kofein je diuretik, zbog čega mokrete češće. Muškarci s problemima s prostatom mogu si pomoći izrezivanjem kave koja iritira mokraćni sustav i mokraćni mjehur. I u muškom i u ženskom tijelu kofein prisiljava na izlučivanje vitalnih minerala neophodnih za zdravlje, posebno kalcija, kalija i željeza.

Kofein tehnički nije klasificiran kao lijek koji izaziva ovisnost, ali zasigurno mnogi pojedinci ovise o njemu i trpe značajne simptome ustezanja ako prođu bez redovitog oporavka stimulansa. Žale se na "isprani" osjećaj, umor, glavobolju i općenito loše. To su upravo neke od senzacija koje bi trpio svatko tko se oporavlja od operacije.

Rečeno nam je da su oni posljedica posljedica anestetika, no nedavna studija sugerirala je da je to posljedica povlačenja kofeina. Uobičajena je praksa reći pacijentima da izbjegavaju uzimanje bilo kakvog pića koje sadrži kofein i neposredno prije i nakon operacije. Zapravo kad dođete do ove razine, kofein počinje imati i druge manje poželjne učinke na tijelo. U smislu

postanete pretjerano stimulirani; nervozni ste, tjeskobni, stalno na ivici, nervozni i ponekad vidljivo nesigurni. To je poznato kao "shake od kave", jer kofein remeti finu motoričku koordinaciju unutar živaca.

To su ujedno i simptomi koji ljude tjeraju na prvu šalicu dana. Nedavno istraživanje jasno je pokazalo da je uskraćivanje kofeina preko noći dovoljno da izazove značajne negativne učinke, uključujući umor, glavobolju, depresivno raspoloženje, bijes, potištenost. Nakon što popijete prvu dozu kofeina, ti osjećaji se olakšavaju. To navodi ljude na razmišljanje da im kofein čini bolje, ali jednostavno prikriva učinke previše i toleranciju na njih. Povrh toga, dodaje se ukupnom stresu tijela, pa nije ni čudo što se konofilci ujutro probude osjećajući se ušljivo. Osjećaj povlačenja pokazatelj je da se iz vašeg tijela istječe snažna otrovna kemikalija.

Ovi simptomi odvikavanja nisu ugodni i obično traju od 12 do 72 sata - što će potvrditi "zamorčići", koji su sudjelovali u mom istraživanju. Zamolio sam ih da se odreknu kofeina na 2 tjedna i kažu mi (putem upitnika) kako su se osjećali prije i nakon "izazova s ​​kofeinom". Česti su bili komentari poput "Imam više energije" "Moje glavobolje su nestale" "Sad toliko bolje spavam" i "Čini mi se da sam manje pod stresom". Čak i oni koji su smanjili unos kofeina imali su koristi od toga da se osjećaju bolje.

Prelazak na bez kofeina popularna je opcija. Međutim, bez kofeina i dalje sadrži oko 10 mg kofeina u velikoj šalici - još uvijek dovoljno da stimulira zdrave nadbubrežne žlijezde. Decaf također sadrži sve kiseline kave koje mogu uzrokovati želučane probleme. U stvari, budući da je postupak dekofeinizacije također oštar, on uništava mnoge sastojke okusa pa je bez kofeina napravljen od jako aromatiziranog zrna robusta. Uobičajena kava, napravljena od zrna arabice, obično je manje zajedljiva.

Kiseline u kavi - redovite i bez kofeina - mogu izazvati alkalnu ravnotežu u tijelu. Kalcij se koristi za puferiranje ovih viška kiselina. U tom procesu zalihe kalcija se troše, a osobe koje piju kavu rizikuju od osteoporoze. U nekim slučajevima kava bez kofeina može biti gora za vas u usporedbi s običnom kavom.

Postoje dvije metode koje se koriste za dekofeinizaciju zrna kave; jedan je puno zdraviji od drugog! Postupak se izvodi kad su zrna kave zelena - prije prženja ili fermentacije, "pranjem" vodom ili otapalom. Otapalo je ili metil klorid (osnova sredstva za uklanjanje boje) ili etil klorid (poznatiji kao tekućina za suho čišćenje!). Ta otapala mogu ostaviti niske razine ostataka koji su (ako ste osjetljivi na njih) vjerojatno štetniji od kofeina koji uklanjaju.

Druga metoda uključuje paru i ugljični dioksid za uklanjanje kofeina. To je skuplja metoda, ali ne ostavlja potencijalno štetne ostatke. Da biste saznali koja je metoda bez kofeina korištena, trebate pročitati naljepnicu. Ako ne spominje da je korištena voda ili je nejasan u pogledu metode bez kofeina, vjerojatno pijete napitak od ostatka sredstva za uklanjanje boje! Čisti kofein koji se ekstrahira ne troši se. Vrati se u bezalkoholna pića, a također i u tablete protiv prehlade i tablete protiv glavobolje bez recepta. Dakle, ako patite od glavobolje zbog povlačenja dok smanjujete unos kofeina, ne zaboravite da ne posežete za alternativnim izvorom u obliku tablete za glavobolju!

Ponekad se morate osjećati lošije prije nego što se osjećate bolje - i to je istina kad se odreknete kofeina. Promjene raspoloženja u povlačenju idu usporedo s umorom jer se vaše tijelo počinje oporavljati od stresa izazvanog kofeinom i utvrditi da je to prirodan tempo.

Kad prođete fazu povlačenja, očekujte da ćete se osjećati bolje nego što ste se osjećali godinama. Možda ćete primijetiti da imate bolju kožu, manje promjene raspoloženja, više energije i više prijatelja kao rezultat odustajanja od kofeina.

Tipičan sadržaj kofeina u raznim namirnicama i pićima

Prosječna količina po šalici od 150 ml

Ili kako je navedeno (mg) Raspon (mg)

Mljevena kava 115 60 - 180

Instant kava 65 30 - 120

Čaj 40 20 - 60

Kakao 4 2 - 20

Čokolada za piće 4 2 - 15

Kava bez kofeina 4 2 - 4

Čaj bez kofeina 3 2 - 4

Kola, limenka od 330 ml 40 30 - 40

Lucozade, limenka od 330 ml 40 30 - 40

Tamna čokolada, 100 g pločica 80 70 - 90

Mliječna čokolada, 100 g pločica 20 4 - 60

Lijekovi protiv bolova, 2 tablete 60 30 -130

No Doz, 1 tableta 100 mg N / A

Što piti umjesto toga? Napici bez kofeina Biljni čajevi - kamilica, pepermint, limunska verbena, komorač, šipk. Voćni čajevi - nosač od crnog ribiza, zasljepljivač od naranče, čarolija od jabuka itd. Mlijeko, češnjaci i voćni sokovi - svježi sok od naranče razrijedite gaziranom mineralnom vodom za dugo osvježavajuće piće kad je vruće. Koncentrat jabuke razrijedite vrućom vodom i dodajte nekoliko klinčića za zagrijavajući napitak kada je hladan.

Posljednje ažuriranje 13/01/2021

Komentiraj