Visok sam 6 stopa i 4 cm i vrlo sam mršav. Što trebam učiniti da se udebljam?

Hvala na pitanju, mislim da mogu dobro odgovoriti na to jer sam započeo sa 42 kg 2016. godine kada sam imao 5'8 godina, a sada imam 66kg u 2019. godini i 6'0.

Evo sažetka mog cjelokupnog putovanja i odgovora.

  1. Počnite jesti više - znam da mislite da jedete dovoljno, ali niste. I ja sam to mislio i kad sam pratio kalorije na myfitnesspalu, jeo sam oko 1600 kalorija, otprilike polovicu onoga što sam trebao pojesti.
  2. Pridružite se teretani - trebat će vam itekako, mi smo ektomorfi, moramo dizati teške da bismo dobili na masi, ne možemo očekivati ​​da ćemo se udebljati trčeći sat vremena, trening snage trebao bi biti fokus.
  3. Smanjite kardio ili zaustavite kardio. Prestanite stalno trčati na traci ili voziti bicikl kad zakoračite u teretanu.
  4. Dodaci - Iskoristite prednosti dodataka poput kreatina za snagu, sirutku možete koristiti ako vam je teško proteine. Također možete dodati dodatke multivitamina, ribljeg ulja i vitamina D3 za cjelokupno zdravlje i kosti.
  5. Plan vježbanja - Imajte pristojan plan, slijedite cjeline cijelog tijela, gornje donje dijelove ili povucite povucite noge, držite se dalje od dijeljenja pojedinih dijelova tijela jer nisu za prirodne ljude.
  6. Makrohranjivi sastojci - Uzmite 1,2–1,6 g proteina po kg tjelesne težine, a zatim uzmite 30–35% kalorija iz masti, a ostatak iz ugljikohidrata.

Nadam se da ste dobili osnovnu ideju kako započeti, ako želite dodatne informacije, komentirajte dolje.

Posljednje ažuriranje 29/11/2020

Komentiraj