Visok sam 173 cm i imam 54 kg. Je li ovo zdravo?

Toliko možete reći o svom zdravlju samo koristeći samo visinu i težinu.

Osim toga, nema zdravih ljudi. Uvijek se nešto događa u tijelu i umu;)

Da biste znali jeste li zdravi, morate to učiniti usporedite se s prosjekom, u čemu vam mogu pomoći neki od sljedećih indeksa. Ali zdrava ideja bila bi da i dalje Posjetiti doktora, koji će morati cjelovito pogledati vaše zdravlje i reći vam na što se trebate usredotočiti.

Međutim, ako želite provjeriti opću statistiku, dobra opcija bila bi izračun vašeg indeksa tjelesne mase (BMI): Izračunajte svoj BMI - standardni BMI kalkulator.

Ovaj pokazuje odnos samo između vaše težine i vaše visine. Ništa više.

Ovisno o vašoj pojedinačnoj statistici, bit ćete podvrgnuti generaliziranoj kategoriji kao što je prikazano u nastavku:

  • pothranjenost
  • Normalan
  • Pretežak
  • ili pretilo.

Ali ne može procijeniti vašu zdravstvenu razinu kao takvu. Kako to može? Ako vaša statistika potpada daleko pod neku od neobičnih kategorija, onda je to prvi znak da nešto možda nije u redu.

Upravo sam na rubu prekomjerne težine. Međutim, dižem teško i prilično sam vitak. Dakle, ne uzima u obzir vaše spol, razina aktivnosti, masa muza, rezerve masti, voda, debljina kosti, sva ta sranja u tebi (doslovno i figurativno).

Dobro je samo za opću namjenu. Trebalo bi ne voditi svoje dijete ili zdravstvene odluke.

Mnogo je različitih indeksa dostupnih besplatno na mreži.

Predlažem da koristite one koji se tiču:

  • kako provodite dan (sjedeći ili aktivni)
  • vaša opća razina aktivnosti (vrlo aktivan ili 2 puta tjedno, manje, neaktivan)
  • kondicijska razina
  • vaše osobine tjelesne građe tijela
  • starost
  • spol.

Kalkulator za mršavljenje precizne prehrane je bolji alat za opću namjenu koji će vam pružiti i kalorije potrebne za kontrolu vaše težine (bilo glomaznosti ili rezanja).

Samo da još jednom istaknem: da biste znali što je zdravo, prvo biste trebali slušati svoje tijelo, a zatim pouzdanog liječnika, a zatim u usporedbi s drugim ljudima u vašoj dobi i grupi aktivnosti.

Nadam se da pomaže!

Posljednje ažuriranje 11/01/2021

Komentiraj