Trebam li popiti kavu prije odlaska u teretanu? Kako to utječe na moj 2-satni trening?

Naravno! Ali znajte da nisu sve nuspojave dobre.

Pijem ga prije treninga i to mi osjetno smanjuje stopu iscrpljenosti dok sam usred seta.

Stvari koje biste trebali uzeti u obzir ako želite vježbati nakon ispijanja kave

  • Ako vas nateraju da prestanete piti ona suluda pića prije treninga, svakako, umjesto toga, popijte kavu.
    • Dodaci se ne reguliraju na isti način kao lijek ili druge pojedine tablete - mnogi su opasni.
  • Kava je diuretik (zbog toga se ljutiš)
    • Vaše tijelo će pročišćavati tekućine - što dovodi do gubitka elektrolita. Pazite da ostanete hidratizirani.
  • Kava suzbija apetit
  • Kava povećava protok krvi za 30%! - nedavno pronađeno u japanskom istraživanju
    • Bolji protok krvi = bolji trening - vašim mišićima treba kisik i krv to isporučuje.
  • Kava smanjuje zamjetnu bol u mišićima
    • Mislim da tu ulazi moja anegdota o manje iscrpljenosti usred setova
  • Kava pomaže u sprečavanju gubitka mišića povezanog sa starenjem
    • Sportski znanstvenici sa Sveučilišta Coventry otkrili su to u studiji na životinjama

Trebaš li? Ne biste li trebali? O tome možete odlučiti samo vi, jer svatko ima drugačiju fiziologiju.

Međutim, ako ćete je piti - trebali biste je piti crnu! Sav šećer koji neki ljudi stavljaju u njega is strašno za tebe. Neki ga ne vole crno - ali to je zato što ne piju kvalitetnu kavu.

Nabavite Cafe de Loja - to je apsolutno nevjerojatno. Također ima i 20% popusta na kupon traje upravo sada kratko vrijeme!

Barem biste trebali eksperiment ako to radite 2 tjedna i vidite kako vam se sviđa. Ako to nije vaša stvar - pa, sad znate. Ako vam se sviđa - udvostručite!

Posljednje ažuriranje 06/12/2020

Komentiraj