Tijekom keto dijete, kako bismo trebali konzumirati ghee / maslac, tj. Masnoću?

Bez obzira krećete li na putovanje s niskim udjelom ugljikohidrata ili masnoća ili ste već neko vrijeme, konzumacija velike količine zdravih masti trebala bi biti jedan od vaših glavnih prioriteta.

Ako vam padne masnoća, pokrivat ćemo vas.

U ovoj Keto početničkoj seriji došli smo do opsežnog popisa naših omiljenih načina da unesete više masti ketogeni plan prehrane!

Potrebne su vam odgovarajuće masnoće da biste se uspješno prilagodili ketogenoj prehrani

Visok unos masti neophodan je za omogućavanje tijelu da postane keto-prilagođeno. Kada prvi put započnete ketogenu prehranu, morat ćete nadomjestiti kalorije koje su prethodno dolazile iz ugljikohidrata zdravim izvorima masti.

Mnogim ljudima dobivanje odgovarajućih količina masti može biti teško, jer može proći neko vrijeme dok se vaši okusni pupoljci ne naviknu na hranu s puno masnoće. Ali upamtite, jedenje dovoljno masnoće pomoći će vam da izbjegnete glad tijekom faze prilagodbe.

Kako povećati unos masti na keto

Evo glavnih načina kako povećati unos zdrave masti na svom ketogenom putovanju:

# 1. Vruće napitke pretvorite u kremaste, nemasne napitke

Neki je zovu "keto kava", drugi "nepropusna kava", ali princip ostaje isti.

Dodavanje zdravog izvora masti u vrući napitak sjajan je način da povećate unos masti.

Najpopularnija verzija - poznata kao neprobojna kava - uključuje dodavanje žlice kokosovog ili MCT ulja, žlice maslaca hranjenog travom i stevije. Zatim sve to spojite i stvorite divnu, pjenastu kavu pogodnu za keto!

To možete učiniti i sa zelenim čajem, matcha čajem, yerba mateom ili čak vrućom čokoladom bez šećera. Svakako dodajte izvor masti, poput MCT ulja ili praha, kokosovo ulje, kakao maslac, ghee, kokosovo ulje ili maslac hranjen travom.

Ovo je sjajan način da započnete jutro: zdravom dozom masti kako biste pokrenuli svoje napore u ketozi!

# 2. Koristite punomasne sastojke

Zaboravite na hranu koja je “nemasna” ili “nemasna”. Ovi prehrambeni proizvodi obično zamjenjuju šećer masnoćama i mogu vam izbaciti ketogene napore.

Isključite svoj uobičajeni nemasni jogurt za punomasni jogurt i počnite dodavati masne izvore hrane u hranu, poput masnog vrhnja, kiselog vrhnja i avokada.

# 3. Dodajte masnoću svom povrću

Početnici su izuzetno uobičajeni da izbjegavaju jesti previše povrća na ketu jer se boje da će preći preko dnevnog unosa ugljikohidrata. Držanje povrća s malo ugljikohidrata i dodavanje izvora masti izvrstan je način da osigurate održavanje savršenog omjera ketogenih makronutrijenata.

Evo nekoliko povrća s malo ugljikohidrata koje možete odabrati:

  • Prokulice
  • Tikvica
  • Brokula
  • Krastavac
  • Karfiol
  • Celer
  • Špinat
  • Dvorac
  • gljive
  • Šparoga
  • Kupus

Zatim možete dodati zdravi izvor masti kao što su:

  • Topljeno maslo
  • Maslac hranjen travom
  • Ekstra djevičansko maslinovo ulje ili ulje avokada
  • Nerafinirano kokosovo ulje
  • Ulje oraha makadamije

Na kraju, dodajte malo aroma s malo ugljikohidrata u svoj keto vege obrok, poput jalapenosa, jabučnog octa, amino kokosa, đumbira, češnjaka, cilantra i amino kokosa.

# 4. Debele bombe!

Masne bombe su vrlo popularne u ketogenoj zajednici, i to s dobrim razlogom! Ne samo da pomažu u zadovoljenju vaše želje za slatkim, već vam pomažu i da unesete odgovarajuće količine zdravih masnoća u svoju ketogenu prehranu.

Opće smjernice stvaranja masnih bombi su:

  • Dodajte bazu masti, uključujući kokosovo ulje, maslac hranjen travom, ghee, kakao maslac, maslace od orašastih plodova ili kokosovo vrhnje, a zatim dodajte malo okusa poput kakaa u prahu, ekstrakta vanilije, kajenskog cimeta ili cimeta
  • Slijedite ovo sa zaslađivačem ili proteinskim prahom bez kalorija
  • Pomiješajte ih i spremite u zamrzivač da biste imali lako dostupni međuobrok pogodan za ketogene materije kad god vam se ta želja prikrade!

# 5. Držite se masnih rezova crvenog mesa

Veliki dio vaše ketogene prehrane trebao bi dolaziti od masnih komada mesa. Umjesto da jedete pileća prsa ili kriške puretine bez kože - koje sadrže vrlo male količine masti - konzumirajte masno meso, uključujući:

  • NY trakasti odrezak
  • Portirnica
  • Ribeye
  • Losos i druga masna riba
  • Trava hranjena travom
  • Slanina bez nitrata
  • Kobasica bez nitrata
  • Chorizo ​​bez nitrata
  • Pileća bedra
  • T-Bone odrezak

Masniji rezovi mesa pomoći će vam da održite odgovarajući omjer ketogenih makronutrijenata, a istovremeno osiguravate da unosite esencijalne vitamine i minerale topive u mastima.

Bilješka: Pokušajte se kloniti prerađenog mesa poput feferona, salame i drugog mesa u konzervi ili za ručak, jer često sadrži nitrate, što treba izbjegavati. Inačice bez nitrata uglavnom su u redu.

Unošenje dovoljne količine masnoća može biti izuzetno jednostavno na ketogenoj dijeti

Uz malo kreativnosti, unošenje odgovarajuće količine masti u ketogenu prehranu može biti povjetarac. Kad se naviknete na takav način prehrane, držite se nekoliko recepata, ovisno o vašim željama.

Potičemo pronaći (ili stvoriti) recept za svaku vašu želju. Primjerice, ako želite nešto slano, napravite jelo poput odreska hranjenog travom, zajedno s avokadom prelivenim maslinovim uljem i octom.

A ako žudite za nečim slatkim, napravite si ukusnu masnu bombu, a zatim uživajte u slasnoj poslastici dok pokrećete proizvodnju ketona!

Posljednje ažuriranje 29/11/2020

Komentiraj