Svakodnevno hodam oko 10 km. Kakve su šanse za gubitak kilograma?

Prvo, čestitam na postizanju toga! Mnogi ljudi niti ne sanjaju da toliko šetaju.

Odgovorit ću na vaš upit na temelju vlastitog osobnog iskustva.

Brzo hodanje vrlo je dobra vježba, posebno tijekom početka vašeg dana. Dan započinjem prelaskom 5 km u sat vremena. Preostalih 5 postižem u kasnijem dijelu dana. Reći ću vam kako.

Prvo što učinim ujutro je da imam toplu vodu ili toplu limunovu vodu. Dobar je za probavu i pojačat će vaš metabolizam. Nakon što se vratim iz jutarnje šetnje, pijem kokosovu vodu. Sadrži visok sadržaj vlakana i poznato je da je korisno za mršavljenje.

Vrlo je važno hodati najmanje 15 minuta nakon svakog unosa obroka. To biste trebali razmotriti ako ciljate na mršavljenje. Ja to radim nakon ručka i večere.

Također više volim uzimati zeleni čaj jednom dnevno, između obroka.

Povećajte kapacitet unosa vode. Obično svakodnevno uzimam oko 3,5 litre vode, konzumirajući je većinu vremena kao toplu.

Prije spavanja pokušavam hodati oko pola sata. Objavi da meditiram. Vjerujem da mi to daje dobar san i moć da sve to iznesem sljedeći dan.

Jedino što moramo shvatiti je važnost dobrog metabolizma u putovanju s mršavljenjem. Naravno, ovo će biti popraćeno zdravim prehrambenim navikama koje smanjuju unos ugljikohidrata i masti te maksimiziraju proteine, vitamine, minerale i vlakna.

Shvatite svoje tijelo i njegove potrebe. Ne izgladnjujte se. Nikad ne prestajte hodati. Pratite svoje treninge i budite zdravi!

To je ono što pratim i imao sam uspješno putovanje mršavljenja od oko 15 kg, bez ikakvog pritiska.

Sve najbolje!

Nastavi!

Posljednje ažuriranje 29/12/2020

Komentiraj