Što trebam učiniti ako sam impotentan?

Možete li trčati jednako brzo kao kad ste imali 20 godina? Pogodili ste bejzbol koliko ste nekada mogli? Udarati tenisku lopticu istom brzinom i okretati se?

Vjerojatno ne.

No, čak i kako starimo, još uvijek postoji puno načina da ostanemo u igri i uživamo u njoj. To se odnosi i na seks kao i na sport.

Erektilna disfunkcija (ED) može se pojaviti iz mnogih razloga. Ponekad je to jednostavno poput nuspojave određenog lijeka. Ali za otprilike 75% muškaraca uzrok je složeniji. ED može biti posljedica vaskularnih bolesti, neurološke bolesti, dijabetesa ili liječenja ili operacija povezanih s prostatom.

Bez obzira imate li trenutno ED ili se nadate da ćete zaobići ovo stanje, isprobajte ove savjete za bolje zdravlje i bolji seksualni život.

1. Počnite hodati. Prema jednom istraživanju s Harvarda, samo 30 minuta hodanja dnevno bilo je povezano s padom rizika od ED za 41%. Druga istraživanja sugeriraju da umjerena tjelovježba može pomoći u vraćanju seksualnih performansi kod pretilih sredovječnih muškaraca s ED.

2. Jedite ispravno. U Massachusetts muškom istraživanju starenja, prehrana bogata voćem, povrćem, cjelovitim žitaricama i ribom - s manje crvenog i prerađenog mesa i rafiniranih žitarica - smanjila je vjerojatnost nastanka ED. Još jedan savjet: kronični nedostatak vitamina B12 može pridonijeti erektilnoj disfunkciji. Multivitamini i obogaćena hrana svakodnevno su najbolje za one koji slabo apsorbiraju B12, uključujući mnoge starije odrasle osobe.

3. Obratite pažnju na svoje krvožilno zdravlje. Visok krvni tlak, povišeni šećer u krvi, povišeni kolesterol i povišeni trigliceridi mogu oštetiti arterije u srcu (uzrokuje srčani udar), u mozgu (uzrokuju moždani udar) i vode do penisa (uzrokuju ED). Doprinose i niske razine HDL (dobrog) kolesterola i struk koji se širi. Provjerite sa svojim liječnikom da utvrdite je li vaš krvožilni sustav - a time i srce, mozak i penis - u dobroj formi ili treba prilagodbu promjenama načina života i, ako je potrebno, lijekovima.

4. Veličina je bitna, zato budite vitki i ostanite vitki. Obrub struka jedna je dobra obrana - muškarac s 42-inčnim strukom ima 50% veću vjerojatnost da ima ED od onoga s 32-inčnim strukom. Doći do zdrave težine i ostati tamo još je jedna dobra strategija za izbjegavanje ili popravljanje ED-a. Pretilost povećava rizik za vaskularne bolesti i dijabetes, dva glavna uzroka ED. A višak masnoće ometa nekoliko hormona koji mogu biti i dio problema.

5. Pomaknite mišić, ali ne govorimo o vašim bicepsima. Snažno dno zdjelice povećava krutost tijekom erekcije i pomaže u sprečavanju napuštanja krvi penisom pritiskom na ključnu venu. U britanskom pokusu, tri mjeseca dva puta dnevno Kegelovih vježbi (koje jačaju ove mišiće), u kombinaciji s biofeedbackom i savjetima o promjenama načina života - odvikavanje od pušenja, gubitak kilograma, ograničavanje alkohola - djelovale su daleko bolje od pukog savjeta o promjenama načina života.

Kupite Viagru putem interneta od kanadske droge, mrežne kanadske ljekarne koja nudi besplatnu dostavu za sve narudžbe Viagre.

Posljednje ažuriranje 15/12/2020

Komentiraj