Što mogu staviti u kavu da bih smršavjela?

Ako želite smršavjeti i piti kavu, morat ćete do neke mjere postiti. Unatoč tome, morat ćete odrediti što pijenje kave djeluje na vaš glikemijski indeks. Posudite provjeru šećera u krvi od prijatelja dijabetičara i provjerite šećer prije ispijanja kave. Pričekajte oko pola sata i provjerite ponovno. Ako se nije promijenilo, u redu je popiti kavu i to brzo.

Jedino što stavljam u kavu za smanjenje kilograma je djevičansko kokosovo ulje. Svrha je dovesti vaše tijelo u način sagorijevanja masti. Mogli biste to učiniti stavljanjem žlice pune u usta, ali netko je smatrao da bi je dodavanje u kavu bila izvrsna alternativa. Uzalud je napor ako ćete to nastaviti s žele krafnom ili kapetanom Crunchom. Ako želite smršavjeti, morate izbaciti sav šećer iz prehrane dok ne postignete željenu težinu.

Što se tiče mršavljenja, kalorijska teorija prehrane je temelj teorije termodinamike toplinskog stroja. Prvo je vrijednost latentne topline goriva. Zatim tu su karakteristike izgaranja "motora". Ljudsko je biće u osnovi motor s dvostrukim gorivom. S jedne strane sagorijeva glukozu. S druge strane sagorijeva masnoće. U idealnom slučaju, prema potrebi se može prebaciti na bilo koji. Trenutno su istraživanja identificirala četiri razine sposobnosti prebacivanja tamo gdje je prva razina najsposobnija, a četvrta najmanja. Sve to znači da ste zapeli sagorijevajući glukozu bez poduzimanja ekstremnih mjera ako ste četvrta razina. BTW, preko polovice stanovništva je na razini 4.

Kao što poslovica kaže kad je u pitanju mršavljenje, "Ne možete nadmašiti vilicu." Međutim, nisu toliko kalorije u vašoj hrani koliko toksini ono što određuje koliko kilograma ćete izgubiti. Jedite prehranu s malo toksina i jedite manje jednostavno jer želite sagorijevati masnoće umjesto ugljikohidrata. Ući u način sagorijevanja masti nije lako, ali kad to jednom učinite, to je poput postizanja nirvane. Također, imajte na umu da je energija u vašoj masti otprilike 200 puta veća od energije u ugljikohidratima za uncu po unci. Normalno ljudsko tijelo može provesti 30 dana bez hrane koristeći masnoću na brodu. Radio sam 26 dana na soku i vodi i mogao sam izgubiti još 10 kilograma masti. Poanta je u tome što se to radi s vašom masnoćom na brodu, a ne s ugljikohidratima. Zato vaše tijelo svaki ugljikohidrat pretvara u masnoću koju ne upotrebljavate u vremenu nakon što jedete. Vaše tijelo gomila masnoću u slučaju gladi (30 dana bez hrane).

Stvarnost je u tome da ćete "sagorjeti" zadanu količinu kalorija bez obzira sjedite li, hodate ili trčite samo da biste održavali temperaturu svog tijela. Donekle sličan motoru s unutarnjim izgaranjem koji koristi 75% energije u gorivu za prevladavanje trenja u motoru. Održavanje tjelesne temperature u svakom slučaju ispada glavnina vaše potrošnje energije. Tjelesna aktivnost povećava brzinu prijenosa aktivnosti mitohondrija, tako da se vaše tijelo mora hladiti znojenjem kada aktivnost dosegne određenu razinu. Ako ste zabrinuti zbog obroka od 1000 kalorija koji ste pojeli i pokušavate ga "riješiti", vaše tijelo istovremeno pretvara dio glukoze u masnoću. Dakle, iako ste obavili posao, i dalje imate malo masnoće.

Posljednje ažuriranje 15/01/2021

Komentiraj