Što mogu jesti s jutarnjim lijekovima tijekom isprekidanog posta koji me neće postiti?

Ako imate jutarnje lijekove koji zahtijevaju da ih uzimate s hranom, tada bi bilo najbolje da svoj dnevni raspored prehrane prilagodite rasporedu lijekova. To može predstavljati problem ako pokušavate posti više od 16 sati i morate uzimati lijekove dva puta dnevno u razmaku od 2 sati. Ako je to slučaj, trebate razgovarati sa svojim liječnikom da biste vidjeli postoje li alternativni lijekovi koji se izdaju samo jednom dnevno ili slični lijekovi koji ne zahtijevaju uzimanje s hranom.

Ako radite alternativni dnevni post, poput 5: 2, mnogi od ovih programa predlažu oko 500 kalorija dnevno u dane „posta“, pa ako ste morali uzimati lijekove 2x dnevno, podijelite te dopuštene kalorije u grickalice koje se podudaraju s vremena lijekova.

Tijekom vremena „posta“ preporučio bih da se želite držati hrane koja odgovara „prehrani koja oponaša post“ (500–800 kalorija dnevno). Općenito, htjet ćete da hrana s niskim glikemijskim indeksom održava inzulin na niskom i niskom nivou proteina (<25g dnevno), jer će velike količine proteina također povećati inzulin i šećer u krvi. Dijeta koja oponaša post omogućuje malo hrane, ali je posebno dizajnirana da pruži mnoge medicinske blagodati posta. Dijeta bi uključivala složene ugljikohidrate (povrće poput brokule, rajčice, mrkve, bundeve, gljive itd.), Zdrave masti (orašasti plodovi, maslinovo ulje), 25 grama biljnih proteina, uglavnom iz orašastih plodova.

Petodnevni plan prehrane oponašajući | Koju hranu jesti

Masti također ne utječu na inzulin ili šećer u krvi, pa će neki ljudi raditi "brzo masnoće" gdje pokušavaju izbjegavati ugljikohidrate i proteine, ali uključuju neke masnoće tijekom dana "posta" kako bi glad držali pod kontrolom. Masti imaju više kalorija, pa ako je vaš primarni cilj mršavljenje, dodavanje masnoće znači sagorijevanje manje tjelesne masnoće. Na ovom ćete planu možda imati malo oraha s nižim ugljikohidratima poput makadamije ili pekana, maslina, kokosovog maslaca, avokada ili sira.

Cjelovit vodič za brzu masnoću | KetoDiet blog

Posljednje ažuriranje 22/12/2020

Komentiraj