Što mogu jesti dok postim (16: 8 AKO) da ne bih prekinuo post svog tijela? Što mogu jesti zdravo i dobro za izgradnju mišića?

Postoje razni načini razmišljanja o tome. Neki ljudi kažu da možemo jesti, ali možemo unositi manje od nekoliko stotina kalorija, međutim, mislim da tijekom posta ne smijemo jesti apsolutno ništa, samo vodu, posebno tijekom protokola s prekidnim postom u kojem smijemo jesti u u nekom trenutku tijekom dana moramo ostati snažni i pričekati dok brzi prozor ne završi. Tijelo će se vremenom prilagoditi postu tijekom dana, tako da se nećete osjećati tako gladno kao prvi put. Ako može pomoći, postigao sam veće rezultate s postom samo 4/5 dana u tjednu (obično preskačem doručak), što ne dopušta tijelu da se u potpunosti prilagodi, tako da i dalje doživljavamo maksimalne koristi od prakse.

Za izgradnju mišića, ako nemate cilj postati bodybuilder, ali samo želite ostati u formi i izgraditi neki mišić, iskusio sam brojne prednosti (ne samo na moj izgled) slijedeći dijetu s niskim udjelom ugljikohidrata / ketogenom, za meni je rezanje ugljikohidrata bilo izuzetno dobro. Ako odlučite smanjiti udio ugljikohidrata, sjetite se malo povećati unos masti, jedite zdrave masnoće poput ekstra djevičanskog maslinovog ulja i avokada, malo sira bi trebalo biti u redu i definitivno maslac.

Posljednje ažuriranje 11/12/2020

Komentiraj