Što je zdrava težina za 5’10 14-godišnjaka?

Ne fokusirajte toliko njegovu težinu. Usredotočite se na njegove prehrambene navike i vježbanje. S 14 godina trebao bi imati prilično velik apetit. Postoji izreka da će vas tinejdžeri, ako im dopustite, jesti izvan kuće i kod kuće. Pokušajte imati zdrave stvari u blizini. Pod zdravim mislim ne na pizzu, ni na vruće džepove, a ni u stvari u mikrovalnim pećnicama. Ograničite nezdravu hranu. Uzmite voće i ostalo za pripremu sendviča i juhe iz konzerve koje mogu pripremiti na štednjaku. Ostavite ostatke hrane u hladnjaku čak i od večere koju ste pripremili. Svinjetina i mliječni proizvodi nisu vam toliko dobri kao piletina, govedina i proizvodi. Orašasti plodovi i mahunarke su dobri. Idk ako ste roditelj koji ostaje kod kuće. Što više svinjskih proizvoda pojedete, zdravlje će vam biti gore. To su hrenovke i slanina i kobasice i šunka i salama. Također, ne zaboravite ako na omotu stoji proizvod od sira poput onih Kraft pojedinačno, to nije pravi sir. Definitivno nemojte jesti to smeće. Sretno

Posljednje ažuriranje 19/01/2021

Komentiraj