Što je plan prehrane za gubitak masnoće za Indijca?

U redu, evo 12 namirnica koje vam mogu pomoći da izgubite masnoću i korisne su za zdravlje:

Kurkuma : Kurkumin, aktivna komponenta kurkume, predmet je istraživanja zbog svojih svojstava koja sugeriraju da mogu pomoći u isključivanju određenih gena koji uzrokuju ožiljke i proširenje srca. Redoviti unos može pomoći u smanjenju lipoproteina niske gustoće (LDL) ili lošeg kolesterola i visokog krvnog tlaka, povećati cirkulaciju krvi i spriječiti zgrušavanje krvi, pomažući u prevenciji srčanog udara.

Kardamom : ovo je termogena biljka koja povećava metabolizam i pomaže u sagorijevanju tjelesnih masnoća. Kardamom se smatra jednim od najboljih probavnih pomagala, a vjeruje se da umiruje probavni sustav i pomaže tijelu da učinkovitije obrađuje drugu hranu.

Chillies : Hrana koja sadrži chillies navodno je hrana koja sagorijeva masnoće. Čili sadrži kapsaicin koji pomaže u povećanju metabolizma. Kapsaicin je termogena hrana, pa uzrokuje da tijelo sagorijeva kalorije 20 minuta nakon što pojedete čili.

Curry lišće : Uključivanje curry lišća u vašu svakodnevnu prehranu može vam pomoći da izgubite kilograme. Ovi listovi izbacuju masnoće i toksine, smanjujući masne naslage pohranjene u tijelu, kao i smanjujući razinu lošeg kolesterola. Ako imate prekomjernu tjelesnu težinu, svakodnevno unosite u svoju prehranu osam do 10 curry listova. Nasjeckajte ih sitno i umiješajte u piće ili ih pospite po obroku.

Češnjak : Učinkovita hrana za sagorijevanje masti, češnjak sadrži sumporni spoj alicin koji djeluje antibakterijski i pomaže u smanjenju kolesterola i nezdravih masti.

Ulje senfa : Sadrži malo zasićenih masti u usporedbi s ostalim uljima za kuhanje. Ima masnu kiselinu, oleinsku, eruka i linoleinsku kiselinu. Sadrži antioksidante, esencijalne vitamine i smanjuje kolesterol, što je dobro za srce.

Kupus : Sirovi ili kuhani kupus inhibira pretvaranje šećera i ostalih ugljikohidrata u masnoću. Stoga ima veliku vrijednost u smanjenju težine.

Moong dal : Klice graha bogate su vitaminima A, B, C i E te mnogim mineralima, poput kalcija, željeza i kalija. Preporučuje se kao zamjena za hranu u mnogim programima za mršavljenje, jer ima vrlo nizak udio masti. Bogat je izvor proteina i vlakana koji pomažu u snižavanju razine kolesterola u krvi. Visok sadržaj vlakana daje složene ugljikohidrate, koji pomažu probavi, učinkoviti su u stabilizaciji šećera u krvi i sprječavaju njegov brzi porast nakon uzimanja obroka.

Med : To je kućni lijek za pretilost. Mobilizira suvišne masne naslage u tijelu omogućavajući im korištenje kao energija za normalne funkcije. Treba započeti s oko 10 grama ili žlicom, uzimati vrućom vodom rano ujutro.

Mlaćenica : To je pomalo kisela, zaostala tekućina koja ostaje nakon usitnjavanja maslaca. Probiotička hrana sadrži samo 2,2 grama masti i oko 99 kalorija, u usporedbi s punomasnim mlijekom koje sadrži 8,9 grama masti i 157 kalorija. Redoviti unos osigurava tijelu sve esencijalne hranjive sastojke, a tijelu ne dodaje masti i kalorije. Stoga je korisno u mršavljenju.

proso : Hrana bogata vlaknima kao što je proso - jowar, bajra, ragi, itd. - apsorbira kolesterol i pomaže povećati lučenje žuči koja emulgira masti.


Savjet:

  • Zaboravite masnu hranu ako želite svojih šest pakiranja
  • Izbjegavajte chai što je više moguće
  • Masti poput orašastih plodova (bademi, orasi itd.) Su dobre
  • Dajte Lukeu toplu limunovu vodu (bez šećera) rano ujutro.
  • Pratite unos kalorija.
  • Možete zamijeniti chapathis umjesto riže za večeru.

â € <


Posljednje ažuriranje 26/11/2020

Komentiraj