Što je indijska dijeta za večeru za mršavljenje?

Jednostavni trikovi

Voda: Pijte dovoljno vode. Dovoljno ? , Ne. Više nego dovoljno je u pravu. Dovoljno je 4 do 5 litara. Voda izbacuje toksine iz vašeg tijela, a pomaže i kod zatvora .

Problem: Nije lako popiti ovoliko vode. Dat ću vam nekoliko trikova.

Rješenje: Pijte što više vode čim se probudite. Voda za piće također će vam pomoći da ustanete iz kreveta i može vam zamijeniti čaj ili kavu u krevetu. Predložio bih da pijete 2 litre ujutro samo prije nego što bilo što pojedete. Umjesto čaše upotrijebite bocu, jer boca vode obično ima gotovo 1 litru, a vi imate jednostavnu metu da dovršite bocu, a ne idete iznova i iznova puniti čašu. Preostalih 3 litre vode treba konzumirati tijekom dana i ne pijte vodu blizu obroka jer ometa probavu. Popijte je prema vlastitoj udobnosti.

Super savjet:

Pijte vruću vodu ujutro ako je moguće, učinkovitija je

Koristite bakrenu bocu dok puni vodu i to nije mit, iza nje stoji ayurved.

Jedite pametno:

Znajte svoju hranu: Trebali biste imati okvirnu predodžbu o kalorijama u jelima i njihovom sastavu. Primjerice: trebali biste znati da se čokolada sastoji od puno više kalorija koje previše u obliku šećera, ali umjesto toga ako više volite jesti nešto drugo što sadrži istu količinu kalorija, ali u zdravijem obliku poput vlakana, proteina, bit će to nevjerojatno i dugo će vas siti, a čokolada nema tendenciju da vas siti, već ćete samo žudjeti za više.

Kad god vidite hranu, trebali biste razbiti tu stvar u njezinom sastavu. Trebali biste jesti hranu s više minerala, vitamina, vlakana, proteina.

Na primjer: recimo da ste pojeli posudu punu papaje. Prije svega, papaja je gotovo voda, tako da vas hidratizira i ima malo kalorija. Dakle, pojeli ste nešto s malo kalorija, a također vas siti i dobro je za vašu kožu.

Izbjegavajte prazne kalorije: nešto što samo dodaje kalorije, a uopće nije hranjivo ili vrlo manje hranjivo. Za npr. Krumpir, rafinirane žitarice, rafinirani šećer, slatkiši.

Potražite hranu koja vas zasiti s dobrom prehranom poput povrća poput krastavca, rajčice ili voća poput jabuke i ostalog. Proteini i vas siti, a također su dobri za mišiće i kosu.

Budite dosljedni:

Nije lako držati se zdravog načina života nakon što ste godinama nepažljivo jeli, ali morate ostati jaki

Ne gubite nadu ako ne uspijete prvog dana, ali budite odlučujući za ostatak dana.

Jednom kad se naviknete, bit će vam lako da to i dalje traje.

Ne uzimajte ovo kao teret jer ne žrtvujete nešto, već zapravo idete prema ispravnom pristupu načinu života, idealnom načinu življenja našeg života.

Grickalice:

Postoji nekoliko pravila kojih se morate pridržavati

Grickanje je potpuno ok dok nije u granicama

Pokušajte ne jesti slatkiše u ime grickalica.

Trebali biste jesti orašaste plodove kao grickalice. Indijski orah, bademi, orasi, kokice itd. Dobra su opcija za grickalice.

Voće je vaš najbolji prijatelj, imajte ga kad god vam se prohtije.

Izbjegavajte rafinirani šećer: Pod rafiniranim šećerom mislim na kristale bijelog šećera koje nemarno koristimo. Ovo je najgora verzija šećera. Šećer u obliku meda ili jaggerya može se jesti s vremena na vrijeme, ali ne često. Stvar je u tome što šećer izaziva ovisnost. Ako unesete čak i vrlo malu količinu šećera, postat ćete ovisnik i na kraju ćete žudjeti za još.

Izbjegavajte pržene grickalice: općenito prženi grickalice sastoje se od maide i ne sadrže prehranu već samo ugljikohidrate i masnoće. Dakle, prepržite rafinirano bijelo brašno (maida), dodajte puno soli i vaš je međuobrok spreman što jako izaziva ovisnost.

Držite se svoje rutine: kad počnete raditi nešto drugačije, mnogi će vas kritizirati, savjetovati i dat će različite savjete, ali ne odstupajte. Držite se svog plana koji ste odlučili. Možda govore dobru stvar, ali ne možete nastaviti eksperimentirati. Zato se samo držite svoje rutine i prepustite se savjetima ljudi.

Iako je prehrana ključni čimbenik u održavanju tjelesne težine, ali neka vrsta tjelesnih aktivnosti pomoći će vam da dobijete neke blagodati. Ako ne vježbate pravilno, samo budite aktivni, koristite stepenice, pokušajte ići u brzu šetnju i nešto što vas čini aktivnim.

Glavna ideja koja stoji iza mršavljenja jest da ćete ako unesete manje kalorija od onoga što vaše tijelo može potrošiti, izgubiti na težini.

Neto kalorije = Pojedene kalorije - Potrošene kalorije

Da bismo izgubili kilograme, neto kalorije moramo održavati negativnima.

Postoje dva načina za to

Smanjivanje unosa kalorija: jedući manje, jedući hranu koja sadrži manje kalorija. Budući da moramo unositi samo ograničenu količinu kalorija, trebali bismo biti vrlo oprezni u kojem obliku bismo trebali unositi te kalorije. Slijedite savjete iz odjeljka jedi pametno.

Povećavanje potrošenih kalorija: Vježbajte, hodajte, trčite i radite fizičke vježbe koje će vam pomoći u sagorijevanju kalorija.

Opet ponavljam da biste trebali jesti čisto i jednostavno. Stoga, molim vas, pokušajte razumjeti što pod tim mislim. Usredotočite se na jesti stvari koje se ne obrađuju. Povrće, voće, orašasti plodovi, domaća hrana itd.

Jedite obroke polako, kako kažu u vezama, provedite neko vrijeme s obrocima. Ne šalite se, ali ozbiljno Jedite hranu polako. Ako jedete polako, osjećat ćete se siti s manje količine hrane jer našem mozgu treba malo vremena da pruži osjećaj sitosti.

Napokon, rezultati se ne događaju preko noći. Treba pričekati, pričekati dovoljno vremena. Kada usporedite svoje tijelo 13. dana s 14. danom, neće biti puno promjena, ali kad usporedite dan 13/14 s 1. danom, vidjet ćete znatne promjene. Osjećat ćete se lagano, energično, samopouzdano, ugodno i puno više iskustva koje i sami doživljavate.

Sretno za vaše putovanje. Budite dosljedni !!

Posljednje ažuriranje 27/12/2020

Komentiraj