Što je cilj mršavljenja?

To je količina kilograma koju želite izgubiti. Jedan od načina da ga pronađete jest postaviti svoju ciljnu težinu - težinu za koju se nadate da će biti temeljena na (recimo) težini koju ste održali u prošlosti i / ili koristi Izračunajte svoj BMI - standardni BMI kalkulator za vašu visinu odrediti ciljanu težinu koja osigurava zadovoljavajući BMI. Jednom kada ste postavili ciljnu težinu, razlika između vaše trenutne i ciljne težine vaš je cilj mršavljenja.

Drugi je pristup postaviti cilj u vezi s stope mršavljenja. Kronometar: Pratite prehranu i brojte kalorije koristi ovo: u odjeljku "Postavke> Profil" unosite svoje osobne podatke, uključujući težinu i razinu aktivnosti, a zatim u odjeljku "Postavke> Ciljevi" odabirete željeni stupanj mršavljenja. Kronometar zatim izračuna proračun kalorija kako bi to postigao i prikazuje ga na stranici "Dnevnik", pokazujući iznos vašeg preostalog proračuna kalorija dok unosite unos hrane.

Imajte na umu da kalorije nisu velika pomoć u donošenju dobrih izbora hrane. 100 kalorija rafiniranog šećera i 100 kalorija crnog graha identično je s obzirom na kalorije, ali njihov učinak na vaš metabolizam i tijelo vrlo je različit. Nisu samo sol, šećer i masti: studija otkriva da ultra-prerađena hrana potiče debljanje. A čak ni šećer nije sve jednostavno: 100 kalorija rafiniranog šećera utječe na vas različito od 100 kalorija svježeg voća: Šećer u voću u odnosu na rafinirani šećer.

Važno je steći neko nutricionističko znanje. Toplo preporučujem čitanje Kako ne umrijeti: Otkrijte hranu koja je znanstveno dokazana za sprečavanje i preokretanje bolesti. Prvi dio opisuje kako je prehrana povezana s različitim kroničnim bolestima, a drugi dio navodi preporučenu prehranu zajedno s razlozima za preporuke.

Posljednje ažuriranje 01/01/2021

Komentiraj