Što je bolji biotin ili kolagen?

Kolagen je najobilniji protein u vašem tijelu. To je žilavi protein koji se nalazi u vezivnom tkivu, na primjer, ligamentima, mišićima, tetivama i kostima. Dodatno je u vašim kralješničkim pločama, zubima, rožnici, crijevima i venama.

Najveći kapacitet kolagena je pružanje osnovne pomoći i kvalitete vašem tijelu. To dodatno omogućuje vašem tijelu da popravi rane.

Kolagen možete otkriti u brojnim poboljšanjima. U slučaju da skuhate kolagen, on ide na želatinu. Hidrolizirani kolagen možete otkriti u prehrambenim poboljšanjima, što je najjednostavnija struktura za zadržavanje vašeg tijela.

Kolagen može proširiti debljinu vaše kose i noktiju. Također može povećati i popraviti svestranost vaše kože.

Prednosti kolagena

Studije su otkrile da kolagen može poboljšati vaš izgled i dobrobit kože. Na primjer, istraga korištenjem lažne kontrole liječenja pronašla je vezu između poboljšane svestranosti kože i potrošnje kolagena.

Kolagen također može pomoći u smanjenju zajedničkih tegoba i muka. Također može proširiti svestranost za osobe s upalom zglobova i nadalje zvučnu odraslu osobu.

Studije pokazuju da prijem kolagena na sličan način može omogućiti etabliranijim odraslima da se bore s nesrećom kostiju. Kolagen također može poboljšati dobrobit noktiju umanjujući stvaranje noktiju utemeljenijih i manje lomljivih.

Kolagen također može pomoći u podršci vašoj masi, jer je ovaj protein važan kako bi kosti bile čvrste i radile kako treba.

Stručnjaci prihvaćaju da poboljšanja kolagena mogu također pomoći kod stanja povezanih sa srcem. Kolagen stvara strukturu u venama i vodovima. Bez ovog kolagena ovi bi putovi opskrbe mogli biti slabi i osjetljivi te bi imali problema s prijenosom krvi cijelim tijelom.

Što je biotin?

Biotin se inače naziva hranjivim tvarima B7, hranjivim tvarima H i koenzimom R. Biotin pomaže u probavi nezasićenih masti u tijelu. Također podrazumijeva značajan posao u potpori kože i kose.

Biotin omogućuje vašem tijelu različite metaboličke reakcije i pomaže u kretanju ugljičnog dioksida. To je presudan dio obrade masti i škroba. Biotin omogućuje vašem tijelu da održava konstantnu razinu glukoze i može utjecati na vaš razvoj stanica.

Nekoliko hranjivih sastojaka ima biotin. Crijevni mikroskopski organizmi dodatno pomažu u stvaranju biotina, a nedostatak biotina je neuobičajen.

U slučaju da vam treba više biotina, možda ćete imati osipe na koži, ćelavost po muškom uzorku i nježne nokte. Čimbenici, na primjer, zlouporaba alkoholnih pića, trudnoća i dojenje mogu stvoriti vašu opasnost od nedostatka.

Prednosti biotina

Istraživanje biotina ograničeno je, no postoje dokazi da biotin može pomoći u sprečavanju ćelavosti muškog uzorka i u stvaranju čvrste kose.

Biotin također može ojačati lomljive nokte. Pregledom je utvrđeno da su nakon uzimanja biotina tijekom pet mjeseci članovi primijetili solidnu čvrstoću i tvrdoću noktiju.

Postoje i neki dokazi da biotin može pomoći u smanjenju osipa na koži i poboljšati uvjete, na primjer, alopecija i dermatitis.

Po čemu su biotin i kolagen slični i različiti?

Kolagen i biotin dva su poboljšanja koja mogu surađivati ​​kako bi kosa, koža i nokti ostali zdravi. Možete ih otkriti u dodacima za njegu i pružanje usluga za ljude.

Biotin je hranjiva tvar B, a kolagen je žilavi protein. Biotin se otapa u vodi, a kolagen je netopiv u vodi.

Biotin koristi masnoću i škrob, što utječe na razvoj stanica. Kolagen je osnovni protein u različitim vezivnim tkivima u vašem tijelu. Ovo je primarni kontrast.

Biotin može animirati razvoj kose, očistiti dermatitis i ojačati nokte. Kolagen može pomoći u borbi protiv bora i smanjiti celulit na vašoj koži, a kolagen također može ojačati razvoj kose.

Također provjerite: Best Vitamins for Hair Loss

Posljednje ažuriranje 18/12/2020

Komentiraj