Što je BMR vs TDEE? Što trebam koristiti za plan kalorijskog deficita?

Morate biti oprezni pri korištenju oba. BMR je procjena energije potrebne za održavanje života, isključujući sve metabolizme na bazi aktivnosti. TDEE je ukupna dnevna potrošnja energije, uključujući aktivnost, tj. BMR plus rad i vježbanje. Oni su * procjene * i imaju * pogrešku *, moguće značajnu pogrešku.

Ove brojke su znanstvene procjene brzine metabolizma. Procjene uključuju značajnu pogrešku koja je u osnovi slučajna iz perspektive krajnjeg korisnika. Ova je pogreška jasno navedena kada su objavljeni izvorni znanstveni rezultati, ali je izgubljena i uopće nije spomenuta kada se izračuni predstavljaju krajnjim korisnicima. Granica pogreške u procjenama BMR i TDEE iste je veličine kao i deficit koji pokušavate stvoriti kako biste izgubili na težini. To čini njihovu korisnost upitnom.

Ljudi se gube pokušavajući razumjeti ove brojke i zaboravljaju da već posjeduju jedini i najtočniji kalkulator potrošnje energije koji je važan: vlastito tijelo!

Sve što morate učiniti je odabrati razuman unos, pratiti vaš napredak i prilagoditi se. Vaše će tijelo brzo dobiti povratnu hranu. I to će biti povratna informacija u koju možete imati povjerenja. Većina vašeg uspjeha u mršavljenju neće imati nikakve veze s ovim MBR i TDEE brojevima. Umjesto toga, to će imati veze sa stvaranjem prehrane i životnim stilom, navikama koje reguliraju sitost i glad i dobro se podudaraju s vašim metabolizmom, tako da imate manje problema s održavanjem kalorijskog deficita - kakav god taj deficit i bio. Točan broj nije užasno važan. To samo mijenja brzinu gubitka ili debljanja.

Ako ste stvarno zagriženi, možete pokrenuti vlastiti eksperiment kako biste procijenili vlastiti TDEE. Dovoljno je svakodnevno pratiti unos kalorija mjesec dana, mjeriti ukupni prirast ili gubitak kilograma u kilogramima tijekom tog razdoblja. Izračunajte prosječni dobitak / gubitak dnevno u kilogramima. Uzmite prosječni dobitak / gubitak dnevno i pomnožite s 3500 (kilogram masti u ekvivalenciji kalorija). Dodajte ili oduzmite taj broj / prosječnom unosu kalorija koji se prati. Voila, tu je tvoj TDEE koji si sam mjerio. To je najtočniji broj koji ćete vjerojatno ikada imati.

Posljednje ažuriranje 17/01/2021

Komentiraj