Što bi se dogodilo da mjesec dana jedem 300 kalorija dnevno?

*** haha ​​toliko smiješnih odgovora. 1. Nećete patiti od gladi. Nitko ne gladuje tih mjesec dana ako ne gladujete kad započnete. 2. Ograničena kalorija neko vrijeme izvrsna je za naša tijela --——— sada pročitajte u nastavku dok dijelim zlatne informacije ...

Iz mog iskustva, ovisno o tome kakva će vrsta kalorija odrediti na koji način ćete smršavjeti.

Počet ću s proteinima. Nakon nekoliko dana vjerojatno ćete početi gubiti halitozu dok gubite kilograme. Nikad nisam nastavio. Nije sjajna ideja mršaviti jedući gotovo u potpunosti proteine, osim ako možda barem ne vježbate.

Sljedeće su uglavnom ugljikohidratne kalorije. I tako opet, nikad nisam nastavio. Moja je teorija da se u početku možete malo udebljati (tjedan dana), a zatim neko vrijeme ostati isti (tjedan dana), a zatim drastično smršavjeti. Na kraju biste trebali povećati kalorije da biste prestali gubiti kilograme. Nekoliko dana održavao sam istu težinu, dosadilo mi je, a zatim sam prešao na posljednju (prikazanu sljedeću). To sam učinio jer sam želio brže smršaviti, pa zašto onda čekati?

Prehrambena masnoća ... izgubit ćete maksimalnu moguću težinu dva dana, a zatim biste trebali pojesti najmanje 200-300 kalorija ugljikohidrata (neke kalorije mogu biti proteini ako želite), a zatim idite još dva dana, ponovite i ponovite. Maksimalni gubitak kilograma dešavat će se brzo dok ne budete imali ravan trbuh. JA sam stvarno to učinio. Ja to nazivam isprekidanim ugljikohidratnim postom.

Pa kako kad vam zapravo trebaju kalorije da biste zadržali težinu? 300 kalorija dijetalne masti dnevno s dodanim kalorijama ugljikohidrata povremeno izgubi 20-30 kilograma mjesečno. Potrebno zadržati težinu bit će vam pred vratima, ovisno o tome koliko želite izgubiti.

Završna riječ: jednostavno dodate ugljikohidrate koji zaustavljaju smanjenje težine. NE jedite samo više masti. Jedite previše masnih kalorija i metabolizam se smanjuje. Unesite potrebne kalorije ugljikohidratima i malo proteina. Ako osoba to učini, uskoro će morati jesti sve više i više (prema 2000 dnevnih kalorija o kojima pretili ljudi sanjaju), a osjetljivost na inzulin postaje ogromna.

****** Slučajno se vaše pitanje vrlo približava onome što često radim, pogotovo ako se prejedem. Spuštam unos na otprilike 200–300 prehrambenih kalorija masti na nekoliko dana. Želudac mi se samo spljošti. Upravo sam opisao svoju tajnu vitkosti u pedesetima. Omogućuje mi da jedem što god želim (samo ne neprestano). Lijepa trgovina, ha ..

Sve je to sasvim sigurno i osoba zapravo može potpuno ispraviti svoje cjelokupno zdravlje na ovaj način.

Posljednje ažuriranje 04/01/2021

Komentiraj