Smatra li se debelim to što imam 106 kg na 5’1 (ženka)?

Ok, popričajmo malo o ovome;

  1. Prvo, "masnoća" se određuje prema indeksu tjelesne mase. Ako odete na Google i upišete "indeks tjelesne mase", prvo što se pojavi je BMI kalkulator. Unesite svoje podatke. U ovom slučaju, vaš BMI je 20 i NORMALAN je (između 18.5 - 24.9). S 20 godina ste na donjem kraju te ljestvice. Pa ne, nisi debela.
  2. Ako potražite bilo koju tablicu visinske težine, vidjet ćete da bi vam, budući da je vaš BMI NORMALAN, raspon težine trebao biti 100-130 lbs. Sa 106. ste na donjem kraju te ljestvice. Pa ne, nisi debela.
  3. Ženke prirodno imaju malo više tjelesne masti od muškaraca. To je NORMALNO. PRIJAVLJENI ste.
  4. Težina je nebitna. Vaš problem nije u GRAVITACIJI. Zaboravi ljestvicu. Bacite. Ako želite nešto što će vam dati ideju o vašem zdravlju, uzmite ogledalo.
  5. Ako na kraju dobijete više masnoće, a tonus mišića nije zdrav, povećajte razinu aktivnosti.
  6. Zaboravite svoje osjećaje jeste li dovoljno mršavi ili ne. Idi po LOGIC. Prođite po ČINJENICAMA. A činjenice su da ste na temelju vašeg BMI-a, vaše visine / težine i gotovo svega ostalog NORMALNI.
  7. Ako i dalje imate problema s osjećajima zbog ovoga, razgovarajte s licenciranim terapeutom i možda nutricionistom i / ili svojim liječnikom kako bi vas mogli riješiti kroz to. To je ono što oni rade. NISTE debeli, niti trebate biti mršaviji. SAVRŠENO STE NORMALNI.

Posljednje ažuriranje 13/12/2020

Komentiraj