Should I eat high protein or carbs in the morning?

Ni. Jedite masnoću ujutro.

Dok konzumirate ugljikohidrate, tijelo će ih odmah razgraditi na glukozu i pustiti u krvotok. Glukoza je otrovna u krvotoku, pa se inzulin oslobađa kako bi smanjio razinu šećera u krvi. Stoga, ako jedete obrok prepun ugljikohidrata, imat ćete brzi skok šećera u krvi praćen brzim padom, a isto se može dogoditi i s viškom proteina.

Ako želite da vam stabilna energija traje tijekom dana, dobivajte je iz prehrambenih masnoća i nemojte pogriješiti semantički pogrešno misleći da je jedenje masti ono što vas deblja. Prehrambene masti približno su povezane s tjelesnom masnoćom kao što je nuklearna energija povezana s nuklearnim bombama; oni su vrlo različite zvijeri.

Ako ste ikada čuli za "neprobojnu kavu" (maslac / MCT ulje u kavi) i pitali se zašto je tako popularna i učinkovita u energiji, to su masti (posebno trigliceridi srednjeg lanca), a samo kofein zapravo trivijalnije.


Izvori i daljnja literatura:

Energetski metabolizam triglicerida srednjeg lanca naspram ugljikohidrata tijekom vježbanja.

http://www.meltorganic.com/wp-content/uploads/2011/06/Review-MCFA-Metabolism-and-Energy-Expenditure-Obesity-Treatment-Implications.pdf

Prehrambene masti i funkcija membrane: implikacije na metabolizam i bolesti.

Mozak napajan mastima: neprirodan ili koristan?

Dijeta s malo masnoća nije najučinkovitija u dugotrajnom mršavljenju

Posljednje ažuriranje 24/01/2021

Komentiraj