Sa 22% tjelesne masti trebam li smanjiti ili rasuti?

To se naziva mršavom masnoćom

Za mršavu debelu osobu većina masnih stanica nalazi se u području trbuha, a ruke i noge obično su mršave i mršave.

Na prethodnoj slici imao sam ~ 26% tjelesne masti.

Na slici nakon toga imam ~ 10% tjelesne masti.

Ovo je samo za demonstraciju. Slika nakon toga bila je drugačija kad sam postigla transformaciju i dosegla oko 12-13% tjelesne masti u to vrijeme.

Definitivno smatram da biste trebali istodobno rezati masnoće i graditi mišiće.

Povezani postovi:

Možete li istodobno izgubiti masnoće i izgraditi mišiće?

To je vrlo moguće, jer za to treba trenirati u različitim fazama u razdoblju od 6 tjedana.

U mom LEAN program Govorim o tri faze koje su svaka po 6 tjedana. Svaka faza postavlja jedinstveni i specifični cilj, a svi protokoli vježbanja i prehrane zadovoljavaju upravo to.

Evo 3 najveće pogreške koje sam počinio kad sam se pokušavao usitniti od mršave masti.

Pogreška br. 1: Odlučio sam dobiti mišiće iako mi je tjelesna masnoća bila oko 20%

Kad je tip koji ima postotak tjelesne masti oko te oznake, skloniji je udebljanju još više kada pokušava pridobiti vitke mišiće.

Dopustite da vam objasnim.

Vidite ako imate veći postotak tjelesne masti, imat ćete veću osjetljivost na inzulin. Ono što ovo čini je da dobivate više masti nego mišića prilikom pokušaja nakupljanja. Na kraju mi ​​se tjelesna masnoća povećala s 20% na 26% i pritom sam izgubio mišiće 🙁

Pogreška br. 2: Svakodnevno sam jeo blizu 4,000 kalorija.

Imao sam samo jednu želju, a to je dobivanje puno mišića. Tada mi je bilo jasno da ako trebaš dobiti Velikog moraš jesti veliko, Razdoblje! Uvjerio sam se da mogu smanjiti svu tjelesnu masnoću kad dobijem dovoljno mišića (tipičan način bodybuildinga)

Tako sam i učinila. Nisam brojao svoje kalorije (iako sam imao grubu ideju i bilo je blizu 4,000). Još ćete se više iznenaditi kad saznate da sam jeo prilično čisto. Tada sam jeo svoje varalice i pio društveno. Ali vidite da vašem tijelu nije potrebno toliko kalorija za izgradnju vitkih mišića, potrebno je samo malo više od vašeg održavanja! Dodatnih 1000-1200 kalorija koje sam pojeo nakupilo se kao tjelesna masnoća. Da, čak i ako jedete dodatnu zdravu hranu, može se svidjeti kao trbušna masnoća, svidjelo se to vama ili ne!

Pogreška br. 3: Bio sam u teretani gotovo svakodnevno, razbivši dupe.

Što se tiče mojih treninga, gotovo svakodnevno sam bio u teretani. To je umjesto toga rezultiralo gubitkom vitkih mišića umjesto da sam ih stekao. Mišići se grade kada se odmorite i oporavite. Jednostavna činjenica bila je da sam se pretrenirao.

Možete li se povezati s bilo kojom od ovih pogrešaka?

Osim ovoga, postoje 2 druge fatalne pogreške ljudi čine kada se pokušavaju riješiti svog mršavog masnog stanja.

Nadam se da ovo pomaže…

Posljednje ažuriranje 08/01/2021

Komentiraj