Pomaže li vam 20-minutni kućni trening da smršavite?

Gubitak kilograma se ne rješava vježbanjem. 80% gubitka kilograma događa se jer ograničavate koliko i kakvu kvalitetu hrane jedete. Tjelovježba je dodatak prehrani. To će vam poboljšati zdravlje. Može vam postaviti mišiće za rast, što će vam omogućiti da povećate svoj metabolizam, sagorijevajući više energije, samo postojanjem.

20-minutni trening je, ako je to jedino što radite, nedovoljan. Sjedilački ljudi koji samo minimalno troše vrijeme na tjelesnu aktivnost ne poboljšavaju svoje zdravlje. Sjede veći dio dana, a 'znoje se' 20 minuta. Ne nadoknađuju svo sjedenje 20 minuta 'znoja'. Za zdravlje su vam, po mom mišljenju, potrebne 45 do 60 minuta aktivnosti dnevno, a više za vikend. Hodanje je sasvim u redu. Ali trčanje, vožnja biciklom, plivanje, skijanje, igranje aktivnih sportskih igara mogu vam pomoći vratiti zdravlje.

Prije mnogo godina bila je TV emisija pod nazivom "20-minutni trening". Prikazalo je 3 ili 4 vrlo atraktivne žene u uskoj odjeći koje su dvadeset minuta radile aerobne treninge. Kamera se okrenula oko grupe koja je radila na pokretnom gramofonu. Najveća vrijednost njihovog vježbanja bila je na podizanju broja otkucaja srca muškaraca koji su ih vrlo pažljivo promatrali. lol! Žene su postale zdrave, dok su muškarci koji ih promatraju dobili fantaziju. Kasnije, pretpostavljam da su i ti muškarci možda dobili srčani udar zbog svih 'vježbi' koje su gledali.

Vježbajte za svoje zdravlje. Jedite pravilno za gubitak kilograma.

Posljednje ažuriranje 21/12/2020

Komentiraj