Pomaže li post s prekidima 16: 8 zaista gubitku kilograma?

Isprekidan post je jedna od najboljih tehnika mršavljenja koju možete koristiti.

Evo zašto:

  • S lakoćom ograničavate kalorije

Posljednjih godina posta je postala popularna metoda za mršavljenje.

Post je jedan od najlakših načina za mršavljenje i dugoročno održavanje tog mršavljenja.

Ostale pogodnosti uključuju:

  • Razvoj vitkih mišića (zbog veće proizvodnje ljudskog hormona rasta)
  • Povećana energija i fokus
  • Imati jači imunološki sustav
  • Bolji biomarkeri poput razine inzulina, kolesterola i triglicerida.

Također ste u mogućnosti ograničiti unos kalorija bez puno napora nakon kratkog prijelaznog razdoblja.

Istraživanja pokazuju da također možete povećati brzinu metabolizma (što će vam pomoći da brže sagorijevate kalorije) do 14%.

Ako ste ikad pokušali brojati kalorije, to može postati prilično zamorno i možda će vas natjerati da pređete na pijan ciklus.

Najbolji način za ograničavanje kalorija bez prebrojavanja je vježbanje 16: 8 načina posta.

Kad svoj prvi obrok odgodite za nekoliko sati, dopuštate tijelu da nastavi sagorijevati zalihe masti.

Ako jedete, vaše tijelo sagorijeva zalihe glukoze prije nego što ih pohrani.

Sve dok se ne prejedete nakon što poste jedan dan, nećete imati problema s ograničavanjem kalorija bez prebrojavanja.

Što duže postite, to ćete više gubiti kilograme. Nećete se morati brinuti hoćete li se srušiti.

Post će postati dio vašeg života, a ne privremeno rješenje za mršavljenje.

  • Vaša prehrana može varirati sve dok se sastoji od cjelovite hrane

Jedini način na koji mogu postići blagodati posta koje sam gore opisao jest prehrana punjena minimalno prerađenom hranom.

Nije važno jeste li Vegan ili se bavite Paleom, postiće vam dobro.

Visoke količine šećera i kemikalija u ultra prerađenoj prehrani zagorčat će vaše iskustvo posta.

Nećete moći izgubiti kilograme i živjeti život kakav želite.

Kada neki ljudi počnu postiti, počet će i dijetu s niskim udjelom ugljikohidrata, poput ketogene dijete.

Iako ovo može pomoći, nije potrebno za dugoročno mršavljenje.

Trik je pronaći dijetu koja odgovara vama.

Svi smo različiti i prehrana bi nam trebala biti takva. Ako vas privlači dijeta poput keto, svakako probajte.

Zadani ugljikohidrati nisu loši za vas. Sve ovisi o kvaliteti i količini izvora.

Sjajan način postizanja dugoročnog uspjeha s postom je raznolika prehrana.

Vaša bi prehrana mogla uključivati ​​hranu poput:

  • Govedina, bizoni, losos, divlje škampi, grdobina, školjke i divlji som, hranjeni travom
  • Divlja riža, kvinoja, tjestenina od crnog graha i slatki krumpir
  • Kelj, rikola, špinat i potočarka
  • Češnjak, gljive i luk
  • Med, organska tamna čokolada, javorov sirup

Promijenite hranu koju jedete tako da vam neće nedostajati važnih hranjivih sastojaka.

Dijeta s cjelovitom hranom bit će manje kalorična od prehrane poput Standardne američke prehrane (SAD).

Važno je približno znati koliko kalorija trošite i sagorijevate.

Pratite hranu tjedan dana kako biste dobili osnovnu vrijednost (dosadno je, ali učinkovito).

Na taj način nećete nastaviti prekomjerno jesti zbog nedostatka kalorija. Svakodnevno postivanje duže od godinu dana može vas dovesti u ozbiljan kalorijski deficit ako niste oprezni.

Vaše se tijelo navikne na post i manje kalorija brže nego što mislite.

  • Tjelovježba čini post još učinkovitijim

Izvrsna rutina vježbanja pomoći će i vašim naporima za mršavljenje uz post.

Vježbanje je presudno za razvoj vitkih mišića i nižih tjelesnih masti.

Intervalni trening visokog intenziteta (HIIT) sjajan je način brzog gubljenja tjelesne masnoće uz održavanje mišića.

Post dok radite HIIT čini gubitak masnog tkiva još učinkovitijim. Vaše je tijelo prisiljeno brže sagorijevati masnoće jer mu se aktivira simpatički živčani sustav (SNS).

Primjeri HIIT-a uključuju:

  • Spin (biciklizam na stadionu)
  • Barry's Boot Camp
  • Intervalni trening dok trčite
  • Kalistenika s kratkim razdobljem odmora ili aktivnog odmora (skakaonice).

Imajte na umu da je trening s utezima jednako učinkovit kao i HIIT. Ne morate skakati uokolo da biste povećali broj otkucaja srca.

Najbolje je neko vrijeme vježbati post prije vježbanja natašte.

Jednom kad započnete 16: 8, moći ćete izgubiti težinu koju želite, a da se ne morate držati lude prehrane.

Zabrinuti ste zbog jake gladi dok postite 16: 8?

Vodič Zaustavite glad dok postite daje vam 5 korisnih savjeta za pomoć. Glad je glavni razlog zašto većina ne uspije posti.

Posljednje ažuriranje 22/01/2021

Komentiraj