Pokušavam izgraditi mišiće, ali gubim kilograme. Zašto je ovo?

Prije nego što uđemo u tehničke detalje kalorijskog deficita / viška, moramo prethodno razgovarati o nečem drugom.

Gubitak kilograma posljedica je mnogih izvora, a to nije nužno i loše. Za ljude na višem kraju igre bodybuilding jedan je osjećaj gotovo univerzalan: ne vjerujte ljestvici. Evo nekoliko razloga zbog kojih možda "gubite kilograme":

  1. Gubite masnoće! To je odlično! Kako povećavate vrijeme u teretani i započinjete s izgradnjom mišića, i vaše tijelo brže metabolizira masti. Notorno je teško staviti kvalitetne vitke mišiće, a ono što bi se moglo dogoditi jest da gubite više kilograma masti i dobivate kilograme mišića. Ukupni učinak je gubitak težine. Provjerite svoje zrcalo ako je to slučaj: trebali biste vidjeti koliko ste poderani; P
  2. Prirodne fluktuacije. Vagate li se ujutro ili noću? Ili je to u različito vrijeme u različite dane? To ima mali, ali značajan utjecaj. Ako se ujutro prvo izvagate, niste ništa pojeli i imalo bi smisla ako ste lakši nego sinoć, ostavljajući dojam da 'mršavite'. Odvagnite se u dosljedna vremena.
  3. S brojem 2 povezana je činjenica da naša tijela nisu jednostavni strojevi. Napredak nikada nije linearan, jer se razina hormona razlikuje iz dana u dan, kao i točne stvari koje radite svaki dan. na temelju vaših aktivnosti iz dana u dan, hormoni poput inzulina, leptina i testosterona fluktuiraju, uzrokujući promjene težine iz dana u dan. Nerazumno je odabrati dva slučajna dana i reći: "Hej, mislim da sam smršavio!" Pokušajte stalno pratiti svoju težinu dva ili više tjedana. Više podataka pomoći će vam da vidite trendove u svojoj težini. Ako je istinski propao, možda imate stvarnog razloga za zabrinutost.
  4. Ne jedeš dovoljno. Kao što je spomenuto u prethodnim odgovorima, morat ćete stalno imati kalorijski višak da biste se udebljali. I mislim dosljedno. Recimo da tri dana u tjednu provodite guštajući i skupljajući kalorijski višak od 3 za svaki dan. To je 500 kalorija koje ćete povećati na težini. Sve je to u redu, ali onda shvatite da ste bila zauzeta u preostala 1500 dana, propuštajući obroke da biste dovršili posao. Recimo da svaki od 4 dana imate deficit od 4 kalorija. To znači da ste za ovaj tjedan u ukupnom manjku od 400 kalorija! Ne biste se udebljali, već biste smršavili. Postoje brojni kalkulatori na mreži koji mogu pomoći u procjeni kako biste saznali koliko kalorija trebate dnevno. Iskoristite one.

Nadam se da gore navedeno pomaže. Gore navedeni podaci doista su općeniti i postoji mnogo sitnih detalja i nijansi koje još nisam obrađivao. Trenutno u Fiverru imam personalizirane programe vježbanja i vodiče za prehranu po cijeni od samo 5 dolara po paketu. Ako vam se sviđa ono što ste vidjeli gore, podržite ovog studenta kojem je potreban novac: P. Samo potražite korisnika ningzhe1585 i kupite plan. Tamo možete očekivati ​​mnogo više detalja i informacija o svojim pitanjima o kondiciji. Hvala na čitanju!

Posljednje ažuriranje 02/12/2020

Komentiraj