Počeo sam ići u vegane, ali sad imam grčeve u želucu. Što radim krivo?

Jeste li ikada doživjeli neugodan osjećaj u trbuhu nakon što ste pojeli salatu ili malo graha? Pa, nije hrana kriva.

Naša tijela prilagoditi vrstama hrane jedemo i naše će crijevne bakterije biti optimizirane za ono s čim se najviše suočavaju - bilo da je to zdrav proizvod ili prerađena smeće.

Dakle, kada počnete zamjenjivati ​​životinjske proizvode zdravom hranom na biljnoj bazi poput žitarica, povrća i mahunarki, iznenada ćete dobiti sasvim drugačiji sastav hrane.

Prebrza promjena može rezultirati zatvorom, proljevom i nadutošću. Ali zašto?

Jedna riječ: vlakna. To je neprobavljivi dio biljaka koji se ne može naći u životinjskim proizvodima i većini prerađene hrane, ali koji je presudan za naše zdravlje i sposobnost ispravne probave hrane.

Doslovno pomaže u premještanju smeća i nakupljanju hrane kako bismo mogli biti redoviti.

Nadalje, pomaže osigurati apsorpciju hranjivih tvari, a čak smanjuje rizik od kroničnih bolesti. Rezultat je da morate puno više kakati - ako imate sreće.

Mnogo godina nepravilnih prehrambenih navika moglo bi vam uzrokovati da se naviknete na manje vlakana, pa će vaša crijeva biti prilično preplavljena dodatnim poslom koji moraju obaviti.

To znači da biste se tijekom nekoliko tjedana trebali naviknuti na veće količine i nove vrste hrane (posebno križano povrće i grah, obje neke od najzdravijih namirnica na planetu). Polako prijelazite i mijenjajte hranu kako biste izbjegli probavne tegobe.

Evo temeljitog vodiča za rješavanje probavnih problema unatoč zdravoj biljnoj prehrani: Kako se riješiti plinova i nadutosti

Ne samo da će vam glatka probava pomoći da se osjećate lakše i nećete imati bolove u trbuhu, već može i očistiti kožu i izgraditi elastičnost, pojačati energiju i u cjelini vas učiniti zdravijima.

Što učiniti

Pročitajte naš temeljiti vodič o suzbijanju nadutosti. Otkrijte što uzrokuje nevolje pomoću dnevnika hrane i umanjite uobičajene proizvođače problema kao što su grah, kiselo klice i luk. Otkrijte koja vam hrana dobro odgovara, pijte dovoljno i pokrećite tijelo kako biste potaknuli pravilnu probavu.

Posljednje ažuriranje 04/01/2021

Komentiraj