Pet dana sam bio na keto dijeti i još uvijek nisam gubio kilograme. Što mogu očekivati?

Pogledajte što stručna mišljenja (American Dietetic Association, American Heart Association, American Cancer Society, American Medical Association, itd.) Kažu o dijetama s malo ugljikohidrata.

Atkinsove činjenice - mišljenja stručnjaka

Na primjer, evo što Američko dijetetsko udruženje kaže o dijetama s niskim udjelom ugljikohidrata.

“Izvještaj o stavu o dezinformacijama o hrani i prehrani

Članovi Američkog dijetetskog udruženja zabrinuti su zbog sve veće količine dezinformacija o hrani i prehrani koje se šire u Sjedinjenim Državama, a rezultirajućim ekonomskim i prehrambenim iskorištavanjem američkog naroda. Došlo je vrijeme da Američko dijetetsko udruženje kao tijelo informiranih profesionalaca razbije mnoge popularne mitove o hranjivoj vrijednosti zdrave hrane; dijete koje obećavaju brzo mršavljenje; te prekomjerno dodavanje vitamina, minerala i prehrane (1). Dijetetska profesija posvećena je informiranju potrošača o nepromišljenoj prehrani i zavaravajućim učenjima samoprozvanih prehrambenih stručnjaka. Ovaj dokument o stajalištu Udruge namijenjen je informacijama i uputama onom segmentu stanovništva koji je možda žrtva pogrešnih informacija potrošača. Izvodi položaja položeni u kurzivu; slijedi obrazloženje.

KETOGENSKE DIJETE S NIZKIM UGLJIKOHIDRATIMA .

T je Američka nutricionistička udruga ne preporučuje niskim ugljikohidratima ketogenic (prekomjerne masnoće) dijeta .

Takvi prehrambeni režimi s niskim udjelom ugljikohidrata već su dugi niz godina popularni za brzo mršavljenje. Ove prehrane imaju sljedeće sličnosti: (a) nizak sadržaj ugljikohidrata; (b) nema ograničenja proteina i masti; i (c) neograničene kalorije (14). Ove prehrane imaju mnogo različitih oznaka.

Takva je dijeta potencijalno opasna. Dijeta s niskim udjelom ugljikohidrata i masnoća može povećati razinu kolesterola u krvi ako su masti zasićene ili ako je kolesterol visok u prehrani. To je često povezano s povećanim rizikom od srčanih bolesti.

Dijeta s niskim udjelom ugljikohidrata može povećati koncentraciju mokraćne kiseline u krvi (hiperurikemija) (14). Hiperurikemija u bolesnika s gihtom povećava ozbiljnost bolesti. Povećani metabolizam masti i proteina tijekom ograničenja ugljikohidrata može biti opasan za osobe s potencijalnom ili postojećom bolešću bubrega ili jetre. Dijeta s malo ugljikohidrata, ketogena često rezultira pritužbama na umor, malaksalost, mučninu i proljev nedugo nakon početka režima (15,16).

Iako se gubitak kilograma događa na dijetama s niskim udjelom ugljikohidrata, nema dokaza za veći gubitak nego na dobro uravnoteženoj prehrani, pod uvjetom da su ukupne kalorije jednake. Kilogrami izgubljeni na dijeti s niskim udjelom ugljikohidrata često se vrate jer neispravne prehrambene navike nisu promijenjene. Dobro uravnotežena prehrana imat će dodatnu prednost što može postati osnova za dugoročni plan prehrane koji će održavati najpoželjniju težinu i nutritivno zdravlje. "

Evo sažetka iz izjave Američke udruge za srce.

" Izjava AHA Nutricionističkog odbora

Izjava za zdravstvene djelatnike Vijeća za prehranu Vijeća za prehranu, tjelesnu aktivnost i metabolizam Američkog udruženja za srce dijetalnih proteina i smanjenja težine

Sažetak

Dijeta s visokim udjelom proteina nedavno je predložena kao nova strategija za uspješno mršavljenje. Međutim, varijacije ove prehrane popularne su od 1960-ih. Dijeta s visokim udjelom proteina obično nudi široku širinu u odabiru proteinske hrane, restriktivna je u ostalim izborima hrane (uglavnom ugljikohidratima) i pruža strukturirane planove prehrane. Također često promoviraju zablude o ugljikohidratima, inzulinskoj rezistenciji, ketozi i sagorijevanju masti kao mehanizme djelovanja za mršavljenje. Iako ova dijeta možda neće biti štetna za većinu zdravih ljudi u kratkom vremenskom razdoblju, ne postoje dugoročna znanstvena ispitivanja koja bi podržala njihovu ukupnu učinkovitost i sigurnost. Te su dijete uglavnom povezane s većim unosom ukupne masti, zasićenih masti i kolesterola jer se proteini uglavnom osiguravaju iz životinjskih izvora. U dijetama s visokim udjelom proteina, mršavljenje je u početku veliko zbog gubitka tekućine povezanog sa smanjenim unosom ugljikohidrata, ukupnim kalorijskim ograničenjem i suzbijanjem apetita izazvanog ketozom. Povoljni učinci na lipide u krvi i rezistenciju na inzulin posljedica su gubitka kilograma, a ne promjene kalorijskog sastava. Promotori dijeta s visokim udjelom proteina obećavaju uspješne rezultate potičući odabir hrane s visokim udjelom bjelančevina koja je obično ograničena u drugim dijetama, pružajući tako početnu ukusnost, atraktivnu alternativu ostalim dijetama za smanjenje tjelesne težine koje kod većine pojedinaca nisu uspjele iz različitih razloga . Dijeta s visokim udjelom proteina ne preporučuje se jer ograničava zdravu hranu koja osigurava esencijalne hranjive sastojke i ne daje raznoliku hranu potrebnu za adekvatno zadovoljavanje prehrambenih potreba.

Slično tome, Američko društvo za rak ne preporučuje prehranu s niskim udjelom ugljikohidrata, jer takva prehrana povećava rizik od raka kasnije u životu.

Ako želite imati održiv gubitak težine na zdrav način i bez brojanja kalorija, sljedeći link pokazuje bolji način.

Odgovor Ramesha Kakkada na Koja je najbolja prehrana za promjenu načina života koja će dugoročno ili na neodređeno vrijeme zadržati težinu i zadržati žudnju?

Posljednje ažuriranje 18/01/2021

Komentiraj