Ne jedem meso. Koji bih dobar, zdrav doručak mogao pojesti za početak dobrog dana?

Pod pretpostavkom da ne jedete jaja i mliječne proizvode, ovo su stvari koje biste mogli probati - to je ono što sam imao odrastajući u vijetnamskim kućnim kućama:

-Tostovi (veganski kruh - postoje) s bobičastim voćem, džemom, avokadom, zelenom salatom, rajčicom itd.

-Flatirajte svoj kruh (bez kore), napunite ga džemom i smotajte. Zvuči pomalo odvratno, ali sjajno je, a možete ga potpuno pojesti tijekom vožnje.

- Pržena riža s povrćem - preostala riža od sinoćnje večere s bilo kojim povrćem u vašem hladnjaku. Možda baciti malo tofua. Gljiva dodaje i pravi mesnati okus.

- Rižina kaša s povrćem - ostatke riže skuhane u kašu i bacite sve povrće u vašem hladnjaku.

- Kuhani tofu s malo soli i papra

- Pirjani tofu s rajčicom

- Sojino mlijeko

- Sojino mlijeko i žitarice

- Sojino mlijeko i bobice

- Biljne proljetne rolice s umakom od kikirikija - one svježe proljetne rolice minus meso / škampi.

- Riža s miso juhom. Pronađite miso pastu u trgovini s dolarima / azijskom nadreketu, ili ako volite organske stvari, pronađite je u supermarketima s organskim proizvodima. Nije najukusniji obrok, ali po ukusu i vremenu pripreme jednak je žitaricama i mlijeku (ionako za mene gotovo uvijek imam zamrznute rižine kuglice) i nitko ne može zauvijek jesti žitarice.

- Ljepljiva riža s mljevenim kuhanim zelenim grahom i prženom lukom - puno pripremnog vremena, zvanog puno kuhanja, zamrznite rižu i stavite grah u hladnjak. Google kako napraviti 'xôi xéo'.

Sve je to poprilično azijski, ali doručak riže nije ništa gori od tosta. Moji roditelji kuhaju puno riže, juhe i druge hrane, dijele na pojedinačne porcije i zamrzavaju. Pokušavam to učiniti kad god sam često kod kuće, tako da mogu dobiti instant obrok kad god poželim.

Posljednje ažuriranje 21/12/2020

Komentiraj