Možete li biti u ketozi i još uvijek ne izgubiti kilograme?

Apsolutno! ali…

... ali MOLIMO vas pitajte o gubitku masti, a ne o gubitku težine. Iako ketoza općenito štiti mišiće, depresivno je lako uništiti nemasno tkivo. Mnogi koji vjeruju da su na ketogenim dijetama, zapravo uništavaju onoliko nemasnog tkiva koliko i masnoće. Na kraju, gubitak mišića smanjuje nečiji metabolizam.

Ketoza ionako UVIJEK smanjuje nečiji metabolizam. Hipofiza ne osjeća unos kalorija. Točnije, ne osjeća masnoću. Umjesto toga, osjeća glukozu i inzulin. Kada su one visoke, oslobađa se više TSH što oslobađa više T4. Kad su niske, radi suprotno. TSH i T4 se normalno kreću u suprotnim smjerovima kako bi regulirali metabolizam. Na pravilnoj ketogenoj prehrani imao sam laboratorijske testove koji su pokazali OBA TSH i T4 na dnu ljudskog raspona.

Ta se brzina metabolizma obično susreće tijekom gladovanja ili dužeg posta. Potražite "središnji hipotireoza". ŽELITE to jer produžuje život, ali prisiljava na daljnje smanjivanje unosa.

Ne smije se jesti više kako bi se nadoknadile kalorije potrošene namjernim vježbanjem. Ljudi imaju dnevni energetski proračun i prirodno štede kako bi nadoknadili namjerno vježbanje. Ignoriranje tih ekonomija čini da se pojede više nego što se misli.

Potkožna masnoća nije jako vaskularizirana i masnoća za trenutno sagorijevanje ne dolazi odande. Oementum koji okružuje crijeva ISKOLO je vaskulariziran. Mast za sagorijevanje dolazi iz oementuma. Tamo se prvo pohrani potrošena masnoća i odatle se prvo dohvati. Konzumirana masnoća nadmeće se s potkožnim gubitkom masti.

Polovica aminokiselina iz probavljenog proteina pretvara se u glukozu pri prvom prolasku kroz jetru čak i prije nego što uđe u opću cirkulaciju. Sve aminokiseline koje uđu u opću cirkulaciju, ali koje mišići ne mogu iskoristiti u roku od nekoliko minuta, cirkuliraju natrag u jetri gdje također postaju glukoza. Previše proteina razbija ketozu.

Pravilna ketogena prehrana gotovo je sve povrće bez škroba. Unos proteina trebao bi biti na ili ispod preporučenih 0,8 grama proteina po kg tjelesne mase. Treba dodati dodatnu masnoću kako bi se zadovoljili preporučeni dnevni unos esencijalnih masnih kiselina. Ketoza ne zahtijeva namjernu konzumaciju još više masti. Svi nosimo više nego dovoljno.

Ketoza SAMO zahtijeva uklanjanje glukoze.

Post i autofagija - Osobni rast - Srednji

Dodatni protein ne gradi mišiće kod starijih muškaraca

Evo kako vas proteini mogu učiniti debelima - dr. Stephanie Estima - srednje

Tri najveće pogreške koje ljudi čine s ketogenom prehranom (i kako ih popraviti)

Posljednje ažuriranje 11/12/2020

Komentiraj