Može li se umjesto bilo kakvog plana prehrane odlučiti za zdravu prehranu za mršavljenje?

DA! A ovo je puno zdraviji izbor. Ono o čemu ljudi ne razmišljaju jest da "dijeta" ne može biti samo privremena stvar. Jednom kada izgubite kilograme, vratite li se starom načinu prehrane, vratit ćete kilograme koje ste izgubili. Zato morate pronaći način prehrane s kojim možete živjeti.

OP, vjerojatno sve to znate, ali drugi bi možda pročitali ovaj odgovor, pa ... Hraniti se zdravo znači minimizirati prerađenu hranu (pa-pa, Froot Loops i Hamburger Helper! Ili barem s njima imati samo veze na daljinu). To znači donijeti odluku da jedete nemasno meso umjesto masnijih komada (ako ste ljubitelj odrezaka, uzmite to file ili ribe samo jednom ili dva puta godišnje). Piletina bez kostiju, bez kože, izvrstan je izvor proteina u mesu, čak i tamno meso - i dalje ima manje masti od gotovo bilo kojeg dijela govedine ili svinjetine. Začinite ga po želji. Obični nemasni grčki jogurt previše je hranjiv, a možete ga zasladiti i aromatizirati kod kuće za kontrolu šećera - koristim Equal, ekstrakt limuna i borovnice. Saznajte koje su vaše omiljene povrće i pojedite ih cijelo vrijeme. Idealno bi bilo uključiti neku vrstu graha kao što su pintos ili crni grah ili grah, slanutak, bilo što drugo, te barem jedno križano povrće i jedno lisnato zeleno (brokula ubija dvije ptice jednim kamenom - a klice brokule još su zdravije, držeći sve hranjive tvari koje će eventualne brokule trebati). Trebali biste jesti grah i povrće povrće i lisnato zelje (što zelenije to bolje) svaki dan. I nije mučenje - porcija graha ili kuhanog povrća samo je pola šalice. (Pripazite na ono čime dodajete hranu - umaci i preljevi često imaju puno relativno praznih kalorija.) Jedite svoje omiljeno voće malo rjeđe od povrća. Pijenje puno vode pomaže vam da vaš sustav bude zdrav, kao i jesti puno vlakana - a puno toga dolazi od proizvoda koje jedete. Ne režite u potpunosti masnoće i ulja, već pokušajte uglavnom koristiti one zdrave (repica je ekonomičan izbor koji nije loš za opće kuhanje kada vam treba malo glatkoće u tavi). Upotrijebite posuđe za kuhanje koje se ne lijepi kasnije, tako da vam ne treba puno ulja.

Siguran sam da stvari izostavljam jer nisam dijetetičar, ali iako se ne pridržavam ovih pravila savršeno, od svojih kilograma težine preko 300 kilograma lako mogu izgubiti deset kilograma mjesečno, mjesec za mjesecom , jedući 1,600–1,800 kalorija dnevno i bez formalne tjelovježbe. Vježbanje je također dio zdravog života, ali trenutno ne mogu puno učiniti zbog dijagnosticiranih medicinskih problema na kojima radim. Čak i bez toga, dugoročno sam do sada smršavio oko 110 kilograma - moja težina dosegla je 440 kilograma.

Posljednje ažuriranje 23/01/2021

Komentiraj