Može li se trčanjem izgubiti kilogram?

Dopustite mi da objasnim. Kada trčite, vaše tijelo troši veliku količinu energije - posebno kada trčite na velike udaljenosti. Evo nečega što vaše tijelo ne želi biti: umorno.

Postoji nekoliko različitih mjesta na kojima vaše tijelo traži svoju energiju: hrana, masnoća i mišići. Prvo, probit će vam energiju iz hrane. Ako pokušavate smršavjeti, vjerojatno jedete s manjkom kalorija, tj. Trošite više energije nego što trošite. Dakle, vjerojatno ne jedete suvišne kalorije koje bi vam trebale da podrže te vožnje. Pa kad je izvan toga, mora odabrati: Hoće li se umočiti u vašu masnoću ili mišiće?

Vjerojatno će vam upasti u mišić. Vaše tijelo je u načinu čuvanja. Što mu treba više, energija pohranjena iz masti ili mišića koji sagorijeva masnoće?

Pokušajte istodobno voziti automobil na samo nekoliko kapljica benzina. To je mehanički ekvivalent pokušaja prisiljavanja tijela da funkcionira bez prikupljanja rezerve energije. Sad zamislite da je automobil bio dovoljno pametan da štedi gorivo za kasnije. Što mislite da bi to učinilo?

Vaše tijelo štedi gorivo za kasnije. Udebljava se - štedi malo goriva. I ore kroz nepotrebni mišić (trčanje zahtijeva minimalnu količinu fizičke snage). Dakle, kako budete bili bolji u trčanju, dok vježbate i trčite na veće daljine, možda ćete samo postati teži. I zdravije. Steći ćete izdržljivost, izgraditi nekoliko ključnih mišića na nogama, poboljšati mentalnu i fizičku izdržljivost. Bit ćete sposobniji, bolje opremljeni da nadmašite napadača i imat ćete puno jače srce.

Možda samo postanete zdraviji i teži. U isto vrijeme.

To ne znači da ne biste trebali trčati. Ako želite trčati, svakako - trčite! Samo nemojte to raditi zbog mršavljenja.

Postoji toliko mnogo vrijednijih razloga da se osjećate ponosno trčeći maraton ili se posvetiti treningu koji nema nikakve veze s gubitkom masnog tkiva ili možete li stati u te traperice veličine 4. Evo nekoliko:
Stupite u bolji kontakt sa svojim tijelom.
Postanite zdraviji i jači (iako možda i teži).
Provedite meditativno vrijeme na otvorenom.
Borite se protiv depresije.
Ublažiti tjeskobu.
Pridružite se novoj i poletnoj zajednici ostalih trkača.

A ima ih još mnogo. Svatko je razlog trčanja različit, ali svi bi trebali imati jedno zajedničko - ne bi trebali uključivati ​​trčanje radi mršavljenja.

Posljednje ažuriranje 20/01/2021

Komentiraj