Moj BMR je 1400, kako mogu dijeti ako mi je BMR nizak?

Nekoliko je brojeva koje trebate znati:

  • Vaš trenutni BMR (cBMR)
  • Vaša trenutna ukupna dnevna potrošnja energije (TDEE) s vašom stvarnom razinom aktivnosti, uključujući bilo koju planiranu vježbu koju ćete početi dodavati u svoju rutinu.
  • BMR ćete biti kad postignete svoj cilj
  • TDEE ćete biti kad dosegnete ciljnu težinu pri pretpostavljenom sjedilačkom načinu života

Te brojeve možete dobiti pomoću ovog Kalkulatoradvaput. Stranica s rezultatima daje vam dva broja, od kojih je prvi BMR, a drugi TDEE.

Prvi put kada popunite svoje stvarne podatke, uključujući stvarnu procijenjenu razinu aktivnosti. Drugi put popunite težinu koju želite biti i odaberete "Sjedeći" za razinu aktivnosti.

Evo kako upotrebljavate ove brojeve:

  • Postavite ciljnu potrošnju kalorija na ciljani TDEE.
  • Vaš je deficit vaš trenutni TDEE umanjen za ciljani TDEE
    • Ako je 250, bit ćete na putu da izgubite pola kilograma tjedno.
    • Ako je 500, bit ćete na putu da izgubite cijeli kilogram tjedno.
    • S BMR-om od samo 1400, malo je vjerojatno da ćete lako izgubiti više od kilograma tjedno, ali možete pokušati dodavanjem još više aktivnosti kako biste podigli trenutni TDEE. Smanjiti potrošnju dalje je loša ideja, ali spuštanje nižeg od ciljanog BMR-a (koji će biti oko 16% niži od ciljanog TDEE-a) moglo bi biti u redu, posebno u kući gdje trebate izgubiti posljednjih nekoliko kilograma. Ali nemojte ići niže od toga!

Tako to radite. Ostatak je odabir uravnoteženog plana prehrane koji utažuje glad, a istovremeno osigurava vaše prehrambene potrebe, izbjegavajući sva iskušenja i održavajući vašu predanost aktivnom. Aplikacije poput MyFitnessPal vrlo su dobra pomoć za praćenje svega kako biste se zadržali na meti.

Posljednje ažuriranje 12/01/2021

Komentiraj