Mogu li smanjiti težinu hodajući 40 minuta dnevno?

Da, ali vaše će tijelo na kraju platonirati. Trenažni život započeo sam kad sam se pridružio američkoj mornarici. Od tada sam širom svijeta vidio, čitao i isprobavao brojne načine za debljanje i gubitak masnog tkiva. Mornarica ima kalkulator tjelesne masnoće za koji bi mnogi moji prošli mornari rekli da je BS. Sada bih rekao svojim mornarima s prekomjernom težinom da svakodnevno pješače barem 3 - 4 milje dnevno ili svaki drugi dan. Sad kad se vaše tijelo na to navikne, morat ćete ga pokupiti. To je poput šokiranja sustava.

Sljedeće bih im bilo da svaki drugi dan trče 1.5 milje u roku od 3-4 milje hoda. Dajući im mogućnost da pojačaju trku kako im odgovara, ali ne znajući im oni grade metabolizam kako bi pomogli sagorijevanju masti. Odatle je samo kardio igra trčanja dobrim tempom, čak i bržeg hodanja. Održavanje dosljedne pukovnije i vježbe dubokog disanja. Naravno zajedno s pravom prehranom itd.

Sad sam nedavno tamo pročitao kako ".. kardiovaskularne vježbe poput trčanja imaju malo ili nimalo utjecaja na mršavljenje, a zapravo kad pretjerano može uzrokovati gubitak mišića i dovesti do srčanog udara." Kardio mit razbijen Članak pokazuje kako se život naoružanog narednika Kylea Coopera na kraju promijenio iz razotkrivanja mitovih kardio treninga i štetnih uvjerenja u kondiciji. To je možda vrlo zanimljivo štivo.

Sretno

Posljednje ažuriranje 22/12/2020

Komentiraj