Mogu li jesti kobasice, salame i hrenovke na keto dijeti?

Kobasice se vole širom svijeta i svaka geografska regija na svijetu ima svoje kobasice s potpisom. Međutim, osnovni sastojci ostaju uvijek isti. Kobasice su izrađene od mljevenih bjelančevina pomiješanih s masnoćom i začinima. Zbog toga su idealni za ljude koji slijede keto dijetu i druge dijete s malo ugljikohidrata.

Dva glavna sastojka kobasica su meso i masnoća što znači da u kobasicama ima vrlo malo ugljikohidrata.

Glavni čimbenik koji će vjerojatno povećati ugljikohidrate u kobasicama je upotreba veziva. Veziva daju kobasicama dosljednost i sprječavaju ih da postanu mrvičaste. Veziva u domaćim kobasicama čine ih glavnim izvorom ugljikohidrata. Morate biti oprezni s dodavanjem takvih sastojaka dok pravite kobasice jer ti sastojci nisu primjereni ketogenoj dijeti.

100 grama kobasica sadrži oko 9,5 grama zasićenih masti, ali sadržaj zasićenih masti možete zamijeniti zdravim za srce masti, poput kobasica s proizvodima poput ribljeg ulja, emulgiranog biljnog ulja itd.

Pokušajmo dublje zaroniti u hranjivu vrijednost kobasica kako bismo bolje razumjeli mogu li se jesti na bilo kojoj dijeti s malo ugljikohidrata ili keto dijeti. Pa, možete li dobiti keto za kobasice?

Nutritivna vrijednost kobasica

Širom svijeta postoji više od 100 varijanti kobasica. A hrenovke se ponegdje smatraju kobasicom. Različite kobasice razlikuju se po svojoj hranjivoj vrijednosti, posebno po sadržaju ugljikohidrata. Belgijske kobasice Bloedworst od životinjske krvi, njemački Bratwurst od govedine ili svinjetine, Chipolata, tanka kobasica, salame, govedina ili svinjska kobasica na zraku, Haggis, popularne u Velikoj Britaniji, neke su od varijanti kobasica izrađenih u različitim zemljama.

Hranjiva vrijednost bilo koje hrane ovisi o njezinim sastojcima, a to vrijedi i za kobasice. Ne možete kategorički sugerirati da su kobasice dobre ili loše za keto ili dijetu s malo ugljikohidrata. Odluka uvelike ovisi o vrsti kobasice. Keto za kobasice može se raditi s krajnjom pažnjom i oprezom.

Kobasice su općenito izrađene od nekog mljevenog mesa ili bilo kojeg mesnog proizvoda. Bilje i povrće tradicionalni su sastojci koji se dodaju kobasicama, zajedno s nekim vezivima

Većina kobasica je 70% mesa. Preostali sastojci trebali bi biti masti i začini i veziva. Kobasice treba procijeniti na temelju sastojaka na etiketi. Mjerilo je da kobasice sadrže puno masti i mesa, stoga ugljikohidrati moraju biti na donjoj strani.

Odlomak keto dijeta je dijeta s niskim udjelom ugljikohidrata i dijeta s puno masti koja ima za cilj ograničiti unos ugljikohidrata na određenu minimalnu razinu koja pokreće vaše tijelo u metaboličko stanje zvano ketoza. Prehrana je vrlo restriktivna i ako ste ljubitelj kobasica, kao i većina, možda biste htjeli znati možete li ih imati na keto ili dijeti s malo ugljikohidrata.

Pa, to ovisi o vrsti kobasice koju želite jesti. Kobasice se razlikuju po sastojcima, a meso i masnoća su osnovni sastojci. Sadržaj ugljikohidrata u kobasicama je vrlo nizak. Sadržaj s malo ugljikohidrata čini ih idealnim za dijetu s niskim udjelom ugljikohidrata i keto prehranom. Ali uvijek biste trebali provjeriti oznaku sastojaka prije nego što se odlučite za jedan. "Hrana poput kobasica obično ima omjer masti i bjelančevina 50-50, što je savršeno za ketogenu prehranu". Keto za kobasice je moguća.

Ako ste na keto dijeti ili želite na dijeti, trebali biste pročitati naše ostale članke. Doći ćete do većine stvari koje trebate znati o ketogenom načinu života, njegovim prednostima i vjerojatnim štetnim učincima. Želimo vam puno sreće s vašim keto režimom.

Posljednje ažuriranje 28/12/2020

Komentiraj