Koristite li više kalorija podižući težinu od 100 kilograma 30 puta ili 30 kilograma 100 puta?

Općenito, dizanje veće težine manje puta sagorjet će više kalorija. Ovo je opće pravilo i možda ono što tražite.

Kako se spominje Robson Redding , postoji zaostalo sagorijevanje kalorija koje se događa izvan posla koji je spomenut u još jednom odgovoru.

Sagorjet ćete kalorije TIJEKOM vježbanja. Možete razgovarati o tome što sagorijeva više kalorija tijekom ovog treninga. Ovisno o vašoj mišićnoj masi, metabolizmu, veličini, dobu dana itd. ... Sagorijevanje kalorija će se razlikovati. Ne znam što sagorijeva više kalorija TIJEKOM vježbanja, pretpostavljam da to rade kardio (mali ponavljači s malom težinom). No, tema nije toliko korisna ako govorimo o ukupnom sagorijevanju kalorija. Kalorije tijekom treninga činit će mali dio toga ako maksimizirate sagorijevanje kalorija. Trening otpora ili trening VELIKE TEŽINE s malim ponavljanjem imat će vrlo velik vremenski okvir rezidualnih kalorija. Ovo je proizvoljan grafikon koji sam pripremio, ali otprilike je ovo tijekom 24 sata s dvosatnim treningom kardio (mala težina) u plavoj boji protiv treninga otpora (velika težina) u narančastoj.

Trening otpora pospešit će vaš metabolizam DANIMA , a ne nekoliko sati. Također će STVORITI MIŠIĆE, a ne uništiti mišiće poput kardio-tehnike (tehnički oboje uništavaju mišiće, ali trening otpora dugoročno ima neto pozitivan učinak). To je također ključni faktor, jer MIŠIĆ SPALI KALORIJE SAMO POSTOJEĆIM. Vi koji sada sjedite na stolici i čitate ovo, sagorijevate određenu količinu kalorija samo time što ste živi. Da ... .Ako ste trenirali otpor posljednjih mjesec dana i trenutno ste imali još pet kilograma mišića, VIŠE KALORIJA SPALJILI BI SAMO HLAĐENJEM I OČITANJEM.

Tako je još složenije izmjeriti ono što sagorijeva više kalorija. Tek trebamo ubaciti da će vam trening otpora također navesti da želite jesti više, pa iako sagorijevate više kalorija, možda ćete unijeti i više kalorija. Zbog toga je ovo opće pravilo, ali vrlo dobro. Općenito ćete izgubiti više masnog tkiva dizanjem većih utega ili obavljanjem poslova kraće vrijeme, ali s većim intenzitetom. Izgledat ćete i bolje (moje mišljenje). Ako želite stvarno poludjeti, pomiješali biste to dvoje (High Intensity Inteveral Training [HIIT] ili CrossFit kombinacija su kardio treninga i treninga otpora), učinite to i izgledat ćete stvarno dobro. Sjetite se samo trkača. Možete li znati koji je sprinter, a koji dugačak? Sprinteri imaju znatno veći metabolizam.

Posljednje ažuriranje 30/12/2020

Komentiraj