Koliku težinu možemo smanjiti u mjesecu svakodnevnim hodanjem od 5 km?

Evo točnog odgovora.

Za mjesec dana izgubit ćete 1.5 kilograma

Čekaj, što, točno 1.5 kg !? Ali kako?

Pa, reći ću vam kako!

Jedino pravilo mršavljenja - Smršavit ćete samo u kalorijskom deficitu. Pretpostavljam da planirate koristiti hodanje kao alat za stvaranje deficita trenutnog unosa energije.
Gubitak kilograma od 1.5 kg dogodit će se samo ako jedete na održavanju i ne računate svojih 5 km kao dio svakodnevnih aktivnosti, inače će se vaše održavanje povećati u vašim izračunima.

Održavanje, što je to? Kakve to veze ima s mojim gubitkom kilograma hodanjem?

Pa, unos energije za održavanje (unos hrane) je hrana koju trebate konzumirati tako da niti dobijete ili izgubite kilograme. Na primjer, prosječnom 25-godišnjem indijskom muškarcu s visinom od 172 cm, težinom od 75 kg i 20% tjelesne masti, s malo teretane treba oko 2300 Kcals dnevno, da bi održao svoju težinu.
Morate biti u kalorijskom deficitu hodajući 'nakon' što ste izračunali kalorije za održavanje. Točnije, deficit od 7000Kcal je 0.9KG gubitka kilograma.

Dobro, imam ideju o održavanju i manjku kalorija, ali kako ste točno izračunali 1.5 KG?

1 km hodanja sagorijeva kalorije jednake vašoj težini (približno).
Na primjer: ako ste muškarac s težinom od 75 kg. Pješačenje od 5 km izgorjet će u prosjeku negdje oko 70 kcal / km, što je 350 kcal / dan, 2450 kcal / tjedan ili 10,500 kcal / mjesec što je oko 1.5 kilograma težine.
Ovaj izračun primjenjuje se samo ako jedete na održavanju i hodate po njemu kako biste stvorili dodatni deficit.

Hmm, u redu, pa kako mogu izračunati svoj TDEE? I ne znam koliki mi je postotak tjelesne masti.

Ovdje je TDEE kalkulator: TDEE kalkulator: Saznajte svoj ukupni dnevni trošak energije

Ovdje je kalkulator tjelesne masti. Kalkulator američke mornarice - Kalkulator tjelesne masti ILI samo kupite jedan na Amazonu (isprobajte Omron ljestvicu, dobra je).

P.S. Hodanje je bolje od trčanja za bodybuildere, jer ne ometa oporavak vježbanja.

Evo studija hodanja:

Šetnja za fitnes.

Potencijalni učinak označavanja ekvivalenta kalorija tjelesne aktivnosti (PACE) na naručivanje i vježbanje brze hrane za odrasle

Posljednje ažuriranje 13/01/2021

Komentiraj