Koliko vremena treba prije nego što se udebljate (više od 5 kg) nakon izlječenja TB?

  1. To je zabrinjavajuće, jer prekomjerna tjelesna težina može biti jednako loša za vaše zdravlje kao i pretilost.
  2. Uz to, mnogi ljudi koji nemaju klinički prekomjernu tjelesnu težinu i dalje žele dobiti malo mišića.
  3. Bez obzira imate li klinički manju tjelesnu težinu ili ste jednostavno “teški dobitnik” koji se bori za povećanje tjelesne težine, glavni principi su isti.
  4. Ovaj članak iznosi jednostavnu strategiju za brzo debljanje, na zdrav način. ''
  5. Potreban je kalorijski višak (kalorije u> kalorija van). Bez toga nećete dobiti. Razdoblje.
  6. Pomoću ovog kalkulatora kalorija možete odrediti kalorijske potrebe.
  7. Ako se želite polako i ravnomjerno debljati, onda ciljajte na 300-500 kalorija više nego što svaki dan sagorijevate prema kalkulatoru.
  8. Ako se želite brzo udebljati, ciljajte na nešto poput 700-1000 kalorija iznad razine održavanja.
  9. Imajte na umu da kalkulatori kalorija daju samo procjene. Vaše se potrebe mogu razlikovati od nekoliko stotina kalorija dnevno, davati ili uzimati.
  10. Ne trebate brojati kalorije do kraja života, ali pomaže vam to prvih nekoliko dana / tjedana kako biste stekli osjećaj koliko kalorija jedete.
  11. Kako biste bili sigurni da višak kalorija ide u vaše mišiće, a ne samo u vaše masne stanice, apsolutno je ključno dizati težinu.
  12. Idite u teretanu i dizajte, 2-4 puta tjedno. Podignite težak te pokušajte s vremenom povećavati težinu i volumen.
  13. Ako ste potpuno u formi ili ste tek na treninzima, razmislite o angažiranju kvalificiranog osobnog trenera koji će vam pomoći da započnete.
  14. Možda ćete se poželjeti posavjetovati se s liječnikom ako imate problema sa kosturima ili bilo kakav medicinski problem.
  15. Vjerojatno je za sada najbolje olakšati kardio. Fokusirajte se uglavnom na težine.
  16. Održavati neke kardio treninge u redu je za poboljšanje kondicije i dobrobiti, ali nemojte raditi toliko da na kraju sagorite sve dodatne kalorije koje unosite.

Posljednje ažuriranje 17/12/2020

Komentiraj