Koliko više kilograma bih trebao izgubiti da bih imao ravan trbuh?

Imati ravan trbuh ima veze s time da budete više „vitki“ nego da imate manje kilograma. Na primjer, pogledajte ovdje bodybuildera Phila Heatha:

Teži 250 lbs i ima samo 5'9 ". Ipak je mršav, a trbušnjaci su mu čvrsti i izloženi.

Ovo bi mogao biti ekstreman primjer, ali sada pogledajte nekoga poput Rich Froninga:

Također je 5'9 ", ali ima 200 lbs. To je nevjerojatnih 50 lbs manje, ali ima i isklesane trbušnjake i tjelesnu građu za koju bi mnogi umrli.

Pa, vidite, za sada izvadite težinu iz jednadžbe. Ne kažem da gubitak kilograma nije važan, ali trebali biste više naglasiti gubitak centimetara na pravim mjestima i izgradnju mišića na pravim mjestima. Ako započnete učinkovit program vježbanja, pokušajte obratiti više pozornosti na svoje slike (ili je čak samo korištenje ogledala učinkovitije od vage) za napredak, a ne često vaganje. U stvari, rekao bih da se izvažete samo na početku i na kraju ciklusa. Na kraju je lakše to staviti u perspektivu, a mišići teže više od masti (što nije tajna), stoga vam korištenje kilograma kao mjerne palice ne govori cijelu priču.

Pa koliko kilograma biste trebali izgubiti? Pa, ovisi o tome koliko ste spremni trenirati, jer ne postoji stvarni zadani iznos. Umjesto toga usredotočite se na izgradnju svojih velikih funkcionalnih mišića - nogu, prsa, leđa i ramena i podignite veliku težinu (ali i dalje proporcionalnu vašoj ukupnoj veličini). Ali upamtite: nemojte zanemariti kardio! Imajte nekoliko dana gdje umjesto treninga s utezima trčite ili držite tečaj joge. Ovo će nadopuniti vaš naporan rad u teretani.

Žao nam je ako ste željeli određeni broj, ali nažalost to je nemoguće sa sigurnošću reći. Pokušajte izmjeriti tjelesnu masnoću i kad postignete 10% i niže, trbušnjaci će se početi prikazivati. Kažem vam, sve je u tome da budete 'vitki', a ne mršavi!

I čestitke na približavanju vašem cilju! Siguran sam da ćete biti uspješni ako nastavite vrijedno trenirati!

Posljednje ažuriranje 15/12/2020

Komentiraj