Koliko treba izgubiti 10 kg?

Prije nego što pročitate više, evo tri riječi koje morate pogledati : Snaga volje , posveta i dosljednost . To je ono što će uzeti u obzir koliko treba izgubiti 10 kg.

Ako stvarno želite smanjiti svoju težinu i ne želite da se ona vrati, tada će raditi samo spora, dosadna metoda. Ovdje su odgovori tako generalizirani i izgledaju tako jednostavno slijediti, ali ne spominju da bi moglo potrajati i zauvijek da izgubimo tih 10 kg. Pitate zašto? To je zbog vašeg metabolizma.

Zaboravite sve što ste ikada pročitali na internetu, jer podijelit ću nešto što će biti brutalno iskreno i to neće biti neki usrani općeniti odgovor koji ćete dobiti na blogovima fitness web lokacija. Također vam neću dati plan da slijedite, jer morate shvatiti što vam odgovara.

Dopustite mi da podijelim svoju priču, znao sam da moram izgubiti kilograme, ali sve što sam pokušao nije uspjelo i nije me motiviralo za gubljenje, počeo sam ozbiljno shvaćati svoju težinu kad sam dotaknuo 91 kg, bio sam pretilan i živio sam poricanjem neke ozbiljne štete na mom tijelu. Tako sam u listopadu 2018. godine odlučio to zauvijek promijeniti. Odlučio sam dosljedno jesti čisto i paziti da sam sve dao u svom jednosatnom treningu.

Težina 29. listopada: 89,4 kg - Vrsta težine - Pretilost - Masnoća% - 29,1%

Težina 21. veljače 2019 .: 81,5, Tip tijela - i dalje prekomjerna težina 🙁 - Masti% 25,2

Vidite da još uvijek nisam izgubio 10 kg i prošla su već 4 mjeseca. Gledajući ovo, siguran sam da će vam se svidjeti, bih li uopće trebao pokušati? Odgovor bi bio: Da, jer sam nakupio ovih 10 kg u razdoblju od 2 godine, dovoljno je da tijelo polako gubi (u ovom slučaju 4 mjeseca).

Kratka slika za vašu referencu (ne baš drastična, ali vidljiva):

Napomena: Imajte na umu da je moja prehrana bila čista, ali ne i savršena što je normalno, jer ne živim od kondicije, a imam i druge obveze (slatka žudnja moje djevojke u koju se i ja ponekad prepuštam): P.

Sad znam da to nije YouTube vrijedna transformacija, ali vrlo sam zadovoljan postignutim. Mišićni razvoj, 2 cm od struka i visoka mentalna svijest su neke od blagodati koje sam od toga dobio.

Sad se postavlja pitanje što sam radio u ova 4 mjeseca ?? Dopustite mi da podijelim svoju dnevnu rutinu u proteklih 120 dana koja vam može dati neku perspektivu:

  • Buđenje u 9 sati ujutro - Jedite doručak - Zob i jaja
  • Idite u teretanu do 11:00 i vratite se do 12:30.
  • Pripremite moju hranu (ručak, večernji međuobrok i večeru) koja se sastoji od C kokoši, smeđe riže i brokule u jednakom omjeru. Spakirajte ih u 3 tupperware-a.
  • Ured od 13:30 do 23:30.
  • Idite u šetnju (20–40 minuta) i vratite se i spavajte do 2 sata ujutro .
  • Varijacije sljedeće hrane koju sam uzeo:
    • Piletina - tofu, riblji file Tilafia, kozice, paneer.
    • Smeđa riža - tjestenina od cjelovite pšenice, kvinoja i smeđi kruh
    • Brokula - krastavac, mrkva, cvjetača, grah i špinat.
  • Vikendom sam i dalje šetala, ali prehrana je bila ista.
  • Hrana je imala prosječan okus, a hranu koju sam pripremala više sam smatrala gorivom nego kuhinjom koja treba imati dobar okus.
  • Zaboravio sam spomenuti zabavne ljude koji su me tjerali da jedem iz tupperware-a kad moj ured osigurava besplatnu hranu za zaposlenike. To je također bio dio svakodnevne rutine.

Slijedio sam to pomalo strogo (jedini put kad sam prekomjerno napuhao sljedeći datum kad mi je djevojka na silu hranila hranu koju mi ​​je pripremila). Mislim, ne možete reći ne višoj vlasti.

Za kraj, želio bih na kraju napomenuti da je gubitak kilograma moguć bez obzira radi li se o djevojci ili momku, bez obzira idete li u teretanu ili ne, ali vi i samo vi morate shvatiti što vam odgovara.

Ako vam se sviđa moja priča, slobodno podijelite svoje povratne informacije ili zatražite pomoć. Obećavam da neću gristi i da vam neću gurnuti plaćeni plan treninga poput svih!

Živjeli!


Datum - 27. lipnja 2019

Prvo, puno vam hvala što ste glasovali za moj odgovor i na divnim komentarima. Nikad nisam vjerovao da će se ljudima zapravo svidjeti.

Evo uređivanja koje nitko nije želio. : P

Konačno sam prešao granicu od 10 kilograma i htio sam podijeliti posljedice mog prethodnog pisanja ovog odgovora. Puno me motiviralo da se još više poguram. Budimo:

Evo snimke zaslona moje težine 3. lipnja 2019 .:

74,1 kg - Vrsta težine - Uobičajena - Masnoća% - 20,1%

Kao što vidite, uspio sam!

Izgubljenih 15+ kg. Osjećaj u tom trenutku bio je nevjerojatan. Trebalo mi je 8 mjeseci, ali volio sam krajnji rezultat.

Slijedio sam istu rutinu, ali umjesto da hodam, trčao sam 5 km dnevno na traci nakon treninga, jer je moje tijelo bilo u stanju podnijeti stres, zahvaljujući mojoj prehrani.

Evo nekoliko usporedbenih fotografija za vas:

Fotografije poslije su prije mog odmora koji je bio od 6. do 20. lipnja i pogledajte težinu sada! Trbušnjaci su još jako daleko, ali moj sljedeći cilj je dobiti ih!

Težina 25. lipnja 2019 .: 78 kg i tjelesna masnoća% 23,5%

U razmaku od 20 dana stekao sam 4 kilograma i to sve zbog pretjeranog uživanja u brzoj hrani i nerada i majke koja me prisiljavala da jedem puno da se vratim u normalu ( misli da sada izgledam kao zombi ).

Sada, moja cijela točka je sve to govorim, promjene će se dogoditi, ali ako imate snaga volje , posveta i dosljednost ja vazi dijeta se na točku (najvažniji) onda možete reći zbogom na one 10kgs u kojem trenutku.

Nadam se da vam se svidio moj odgovor. Ponovio bih, radujući se vašim povratnim informacijama i zamolio za pomoć. Neću vam gurnuti plaćeni plan treninga u grlo kao svi! Ako ste znatiželjniji da saznate više, onda možete provjeriti moje Instagram priče (nema potrebe za praćenjem) 8 tjedana van - @abhishekparida

Živjeli!

Posljednje ažuriranje 13/01/2021

Komentiraj