Koliko sati trebam trčati kako bih smršavio?

Trčanje je izvanredno u usporedbi s drugim fizičkim vježbama koje možete raditi da biste postajali tanji. Općeniti sustav trčanja ima i druge medicinske prednosti. Poboljšavate stanje kardiovaskularnog okvira, na taj način smanjujući opasnost od stvaranja koronarne bolesti i drugih restorativnih stanja. Kada postignete cilj smanjenja kilograma, nastavite trčati. To će vam omogućiti da zaštitite kilograme od povratka. Savjetujte se sa svojim stručnjakom prije početka drugog tekućeg projekta.

Propisani minimum

Redoviti odrasli trebali bi imati najmanje 2 sata od sat vremena izravnog vježbanja svaki tjedan. To je dovoljno za postizanje zadovoljavajuće razine tjelesnog i kardiovaskularnog wellnessa. Normalno je 30 minuta svakog dana živahnog vježbanja, na primjer trčanje je šokantno bolje. Bilo kako bilo, za značajno smanjenje kilograma najvjerojatnije trebate trčati puno više. Pijte puno tekućine da biste ostali hidratizirani i nosite pristojnu kombinaciju tenisica za trčanje kako biste ograničili mogućnost oštećenja.

Matice i vijci trčanja

Kada započnete program trčanja, isprva se opustite. Držite puls na 40 do 50 posto najvećeg pulsa ili MHR. Da biste procijenili svoj MHR, oduzmite dob od 220 u slučaju da ste muškarac ili od 226, ako ste vjerojatno dame. Kako se vaša tjelesna dobrota poboljšava, postupno povećavajte silu trčanja.

Korisno je povremeno trčati teže nego uobičajeno. Ovaj brzi rad omogućit će vam da poboljšate svoju ustrajnost i trošite nekoliko dodatnih kalorija. Općenito se usredotočite na trčanje razdvajanja, bez obzira na to je li brzo ili umjereno.

Kalorije i kilogrami

Napokon, mjera težine koju možete izgubiti trčanjem svodi se na uklanjanje. Što više trčite svaki dan na daljinu, to više kalorija unosite. Što više kalorija unesete, to više kilograma možete izgubiti. U slučaju da brže trčite, potrošit ćete par kalorija više po milji. Međutim, u slučaju da se povučete i više trčite, prolazite kroz znatno više kalorija.

Pretpostavimo da imate 160 kilograma. U slučaju da trčite 5 mph, potrošit ćete oko 581 kaloriju 60 minuta ili oko 116 kalorija za svaku milju. Trčeći brzinom od 8 mph, potrošit ćete 122,5 kalorija za svaku milju. Pretpostavimo da trebate izgubiti jedan kilogram za svaki tjedan. To podrazumijeva da biste trebali unijeti dodatnih 3.500 kalorija iz tjedna u tjedan. Na ovoj ilustraciji morate nastaviti trčati oko 30 kilometara svaki tjedan na 5 mph. Na 8 mph morate pretrčati 28 1/2 milja.

Režim prehrane

Kad počnete vježbati, vrlo je jednostavno početi jesti više. Započnite dnevnik za praćenje kalorija koje proždirete. Održavajte stratešku udaljenost od slastica, brze hrane i likera. Uključite više proizvoda iz tla iz dana u dan, jedite manje ugljikohidrata.

Razmislite o tome da organizaciju večere napravite jednostavnijom i korisnijom upotrebom internetskog rutinskog programa prehrane. Najbolja stvar u pridruživanju prehrambenoj rutini i žurbi da se bolje pripremite jest to što kilogrami padaju znatno brže. U slučaju da trčanje i dobra dijeta učinite nepromjenjivim dijelom svog načina života, kilogrami će nestati.

Povezano: "25 tajnih savjeta za brzo postizanje vitkog tijela - zajamčeno"

"20 tajnih metoda za sagorijevanje masti oko struka"

"20 najvažnijih navika za zdravu prehranu i mršavljenje"

"20 tajni način za smanjenje masnoće na trbuhu i izravnavanje želuca"

"20 tajno dokazanih načina da ostanemo mladi" http: // https://dhealth101.blogspot.com/

Posljednje ažuriranje 15/12/2020

Komentiraj