Koliko moram trčati (u minutama) dnevno da bih smršavio 10 kg u dva mjeseca?

Prije svega, većina ljudi neće moći izgubiti 10 kg za 2 mjeseca. To je osobito istinito ako imaju samo 10 kilograma viška. Osim filmskih glumaca koji se mogu cijelo vrijeme posvetiti kondicijskim režimima s vrhunskim trenerima i medicinskim nadzorom kako bi skinuli težinu pripremajući se za ulogu, ljudi koji mogu izgubiti 10 kg za samo 2 mjeseca, bit će skloni najmanje 30 godina kg prekomjerne težine, ali u inače vrlo dobroj tjelesnoj kondiciji. To su ljudi koji mogu podnijeti kalorijski deficitod 1000 / dan. što znači da mogu sagorjeti 1000 kalorija više nego što potroše, što je otprilike ono što je potrebno da bi se izgubilo 20 kg u dva mjeseca.

Jednostavan razlog za to je što što imate više kilograma, to je veća osnovna metabolička stopana prvom mjestu. Također, ljudi s viškom kilograma sagorjet će više kalorija jednakom količinom vježbanja kao i ljudi koji teže. Povratak na BMR, ovdje je ključno pitanje: Za teže ljude veća je razlika između kalorija koje njihovo tijelo treba da bi održalo trenutnu težinu i količine koja će im trebati da bi održalo nižu ciljanu težinu, a ta je razlika presudna. Smanjivanje potrošnje kalorija ispod brzine metabolizma koju biste imali pri ciljanoj težini kontraproduktivno je. Studije dosljedno pokazuju da će prekomjerno rezanje kalorija najvjerojatnije rezultirati neuspjehom u gubitku kilograma ili povratnim debljanjem ako uspijete izgubiti. Teži ljudi mogu više smanjiti potrošnju, a da ne naiđu na ovu granicu.

Da biste se vratili na odgovor na svoje pitanje, morat ćete znati svoju trenutnu brzinu metabolizma i metabolizam za svoju ciljanu težinu. Možete koristiti ovaj BMR kalkulatordobiti pristojne procjene. Još je bolje, evo još jednog Kalkulatora koji vam mogu dati procjene vaše stvarne brzine metabolizma na temelju samoprocjene vaše razine aktivnosti kao „Sjedilačka“, „Umjerena aktivnost“ itd.

Evo kako dalje: pomoću tog drugog kalkulatora pronađite procijenjenu stvarnu brzinu metabolizma. Zatim, uključivanjem ciljne težine i "Sjedeći" pronađite ciljne kalorije. (To je drugi broj na stranici s rezultatima. Prvi je vaš BMR, a drugi će se prilagoditi minimalnoj sjedilačkoj aktivnosti.) To je najniža potrošnja kalorija.

Sada, pod pretpostavkom da vaša težina u posljednje vrijeme niti dobiva niti pada, oduzmite ciljni broj od trenutne prosječne potrošnje kalorija. Ako niste pratili, možete upotrijebiti drugi broj iz rezultata s vašom stvarnom težinom i stvarnom procijenjenom razinom aktivnosti umjesto prosječne potrošnje koja se prati. (U svakom slučaju, morat ćete započeti praćenje. Za to preporučujem MyFitnessPal, ali postoje i druge aplikacije i web stranice koje su možda toliko popularne.)

Recimo da je razlika između ta dva broja 400. Toliko možete smanjiti potrošnju kalorija. Da biste postigli deficit kalorija od 1000, povećat ćete aktivnost za 600 kalorija. Pitali ste o trčanju, tako da možete priključiti brojeve u ovaj kalkulator za sagorijevanje kalorijakako biste dobili ideju o tome koliko će vam trčanja trebati da sagorite 600 kalorija. No, bit će vam bolje ako si nabavite nosivi fitnes tracker s monitorom otkucaja srca kako biste dobili bolje brojke.

Vaši stvarni brojevi, naravno, bit će različiti.

Posljednje ažuriranje 18/01/2021

Komentiraj