Koliko koraka trebate svakodnevno hodati da biste smršavili 20 kg?

Gubitak kilograma gotovo je u potpunosti potaknut odabirom hrane (što i koliko). Vježba (poput hodanja, trčanja i vježbanja) potrebna je za izdržljivost i snagu te da biste osigurali da težina koju gubite bude masna, a ne mišića, ali čisto u smislu vježbanja za mršavljenje nije ni potrebna ni dovoljna. Nije potrebno, jer čak i ako ne vježbate, možete smršavjeti; i to nije dovoljno jer, čak i ako vježbate, ne možete jesti ništa što želite, a opet gubite kilograme.

Suprotno tome, dobar izbor hrane nužan je i dovoljan za mršavljenje, tako da izbor hrane smatram glavnim pokretačem gubitka kilograma.

Moj trenutni savjet o prehrani je ovdje, i jednostavan je, lagan, učinkovit, zadovoljavajući (nećete osjećati glad), ne uključuje brojanje kalorija i nudi jednostavan prijelaz s mršavljenja na održavanje kilograma, uvijek nezgodan. Polako sam smršavio slijedeći tu metodu i prilično sam sjedeći

Vjerojatno će trebati nekoliko tjedana da to dokučite, ali držite se toga dva mjeseca i pogledajte što mislite.

Posljednje ažuriranje 04/01/2021

Komentiraj