Koliko kilograma možete izgubiti u mjesec dana unoseći 1000 kalorija dnevno?

To je škakljivo pitanje !!!

Pod pretpostavkom da ste umjereno aktivan odrasli muškarac od oko 150-160 kilograma samo radi izračuna, vaša dnevna kalorijska potreba za održavanjem tjelesne težine pasti će oko 2500 kalorija. Dakle, uzimanje 1000 kalorija dnevno dovest će vas u kalorijski deficit od 1500 kalorija.

Tehnički gledano, 1 kilogram tjelesne masti približno je jednak 3500 kalorija. Dakle, ako imate kalorijski deficit od 1500 dnevno, teoretski ćete izgubiti 0.42 kilograma dnevno i 12 kilograma mjesečno.

Teoretski.

Ali u stvarnosti, vaše tijelo jednostavno ne radi na taj način.

Prije svega, takav ogroman kalorijski deficit nije ni održiv ni preporučljiv. Bit ćete letargični, razdražljivi i slabi. I naravno, te žudnje. Fitness je životni proces i poželjno je imati održiv dugoročni plan, a ne drastični, kratkoročni.

Čak i ako pretpostavimo da imate čelično srce i nekako možete dočarati snagu da ovu dijetu od 1000 kalorija održi mjesec dana, stvari se neće dogoditi kako je izračunato. Jer nakon nekog vremena, vaše će tijelo prijeći u stanje koje se naziva adaptivna termogeneza. To je vrsta gladovanja, kada tijelo smanjuje potrošnju energije kao odgovor na dugoročno smanjenje kalorija. Tako će se stopa gubitka masnog tkiva drastično smanjiti.

Na internetu postoji puno svjedočanstava o gubitku 15-20 kilograma mjesečno. Pravo je pitanje trebate li. Zdrav gubitak kilograma je 1-2 kilograma tjedno. Dokazi pokazuju da su ljudi koji mršave postupno i stalno (otprilike 1 do 2 kilograma tjedno) uspješniji u držanju kilograma. Smanjite unos kalorija za 500 kalorija, sagorite još malo tjelesnom aktivnošću i dodajte malo mišića da povećate metabolizam u mirovanju. Možete izgubiti 4-5 kilograma mjesečno, što je zdravo i održivo.

Vjerujte mi, osjećat ćete se dobro.

Nadam se da pomaže !!

Posljednje ažuriranje 04/01/2021

Komentiraj