Koliko kilograma možete izgubiti u 28 dana hodajući 30 minuta dnevno?

Ne mnogo.

Prvih nekoliko šetnji, ako niste navikli toliko hodati, bit će malo izazovnije za vaše tijelo, ali kad se navikne, nakon što se mišići prilagode novom stresu od 30-minutnih šetnji, „ sagorijevanje kalorija “smanjit će se.

Također, ako je ovo novo, slijedeći redovnu rutinu vježbanja, vjerojatno ćete postati gladniji. Dakle, morat ćete biti oprezni da u prehranu jednostavno ne dodate više kalorija koje će poništiti sve što sada sagorite rutinom hodanja.

Bolje nego da se usredotočite na sagorijevanje kalorija i ograničenje kalorija, predlažem da šetnju obavljate prema planu, ali zbog zdravstvenih koristi, a ne potrošnje kalorija. Umjesto toga usmjerite pozornost na svoju prehranu.

Kad kažem dijeta, ne mislim na neki restriktivni plan prehrane. Nemojte "ići na dijetu". Ono što predlažem je jednostavno dobro jesti. Izrežite svu smeću i nepotrebne obroke i grickalice. Nema prerađene hrane. Bez slatkih poslastica. Bez slatkih pića. Pokušajte uglavnom izbjegavati proizvode od kukuruza i izbjegavati proizvode od žitarica. Samo jedite cjelovitu, pravu, prirodnu hranu.

Za svoje proteine ​​jedite meso. Govedina, svinjetina, piletina, riba. Za vaše ugljikohidrate - a mrzim čak i referirati se na ugljikohidrate jer vani ima toliko dezinformacija o ugljikohidratima - jedite uglavnom povrće i nešto voća.

Ne vjerujte nikome tko vam kaže da jedete 6 manjih obroka dnevno kako biste "pojačali metabolizam". Bilo koji poticaj sagorijevanja kalorija koji biste mogli dobiti potpuno će se nadoknaditi kalorijama koje ste upravo unijeli. Jednostavno jedite 2 ili 3 obroka dnevno i svakodnevno najčešće šetajte, a budući da uopće ne grickate između obroka, pobrinite se da imate lijepe porcije koje u potpunosti zadovoljavaju apetit.

Ovo djeluje. Prilično je jednostavno. Svu hranu koja vam je potrebna lako je nabaviti u svakoj trgovini. I vaše šetnje postaju moje vrijeme u kojem jednostavno uživate, umjesto da razmišljate o masnoći koju sagorijevate ili ne sagorijevate.

Posljednje ažuriranje 20/12/2020

Komentiraj