Koliko kilograma možete izgubiti hodajući 15,000 koraka dnevno uz pravilnu prehranu?

Hodanje je tako jednostavno i prirodno kretanje za svaku osobu. Šetnja može koristiti vašem tijelu, pomoći vam da izgubite kilograme i dodatno izgorite kalorija. Ali istodobno, jedan korak zahtijeva složenu koordiniranu aktivnost koštanih mišića trupa i udova.

Ako danas odlučite prijeći s trčanja na hodanje, udvostručite ili potrošite više vremena za optimalne rezultate i sagorijevanje kalorija. Hoćete li trčati 40 minuta? Zatim hodajte brzim tempom 80 minuta.

Ali ako nemate toliko vremena za šetnju dva sata, "prekinite" šetnju. Prošećite za vrijeme pauze za ručak, a zatim odšetajte kući s posla. Tako ćete imati još više slobodnog vremena za obitelj i razonodu.

  • U prosjeku čovjek potroši 200 do 300 kilokalorija hodajući sat vremena. Ako je vaša težina 60 kg, tada ćete za sat vremena hoda brzinom od 4 km / h sagorjeti 200 kilokalorija, a 315 kilokalorija hodajući brzinom od 6 km / h

Imajte na umu da brzina hodanja nije jedini utjecaj na količinu potrošene energije. Pješačenje uzbrdo zahtijevat će daleko više kalorija od hodanja nizbrdo. Na otvorenom možete pronaći brdska područja ili postaviti nagib na traci od 5%. Postupno povećavajte nagib do maksimuma, obično 15%.

U članku možete pronaći druge zanimljive činjenice i profesionalne savjete o mršavljenju Sve što ste željeli znati o mršavljenju.

Posljednje ažuriranje 04/12/2020

Komentiraj