Koliko kilograma mogu izgubiti jedući 1200 kalorija i vježbajući kao žena od 200 kilograma u mjesec dana?

Matematika kaže da vam dnevno treba 2,000 kalorija da biste održali trenutnu težinu bez vježbanja.

Kao što već znate, matematika je pogrešna.

Ako smanjite unos kalorija za 800 kalorija ispod potrebnog za težinu vašeg kauča, matematika kaže da biste trebali izgubiti kilogram svaka četiri dana. Kilogram masti, što je otprilike veličine kilograma kruha, sadrži 3,200 kalorija.

Ali matematika je pogrešna.

Mršavite, sigurno. Kad sam imao 22 godine, liječnici su me stavili na dijetu od 1200 kalorija i dali mi šest tjedana da izgubim 55 kg. Učinila sam. Trčao sam po dvije milje svaki dan, pridržavao sam se prehrane i dugo sam radio dugo, radeći 15 diplomskih sati i napisavši magistarski rad. Nisam imao izbora. Pao sam sa 255 na 200.

Na kraju, nakon toga, imao sam 310 kg.

Pravilo 1: ništa u ljudskom životu nije linearno. Mršavite stepenicama, čak i ako jedete potpuno isto i potpuno jednako vježbate. Nekih tjedana ništa ne izgubite; nekoliko mjeseci ne izgubite ništa.

Pravilo 2: nakon prva tri tjedna ne možete smršaviti bez vježbanja.

Pravilo 3: ovo je cjeloživotna borba. Jednom kada postanete pretili, vaše će tijelo uvijek biti spremno za povratak u pretilost. Dijeta nikad ne prestaje.

Pravilo 4: nema 300-godišnjaka od 80 kilograma. Nema 200-godišnjaka. Hrvači Sumo ne žive dugo. Odlučite kada želite umrijeti i jesti u skladu s tim.

Pravilo 5: alkohol je samo šećer. Šećer vas ubija. Fruktoza vas održava na životu. Jedi voće. Naši najbliži rođaci primata, čimpanze, dobivaju 95% kalorija iz voća. Ostatak njihove prehrane čine sirovi kolobus majmuni, termiti i lišće. Ne držite se uglavnom voćne dijete, osim ako je ne uskladite s insektima i sirovim majmunskim mesom. Ali imajte to na umu.

Posljednje ažuriranje 20/01/2021

Komentiraj