Koliko kilograma gubim ako istovremeno treniram i postim na Ramazan?

Da biste procijenili odgovor na svoje pitanje, morate proguglati "BMR kalkulator" i odabrati kalkulator koji ćete koristiti. Unesite nekoliko podataka i procijenit će se koliko kalorija sagorijevate svaki dan ako samo ležite u krevetu i ne radite ništa. Obično između 1,000 i 3,000.
Svakih 3600 kalorija otprilike otprilike kilograma masti.
Druga briga je gubitak mišića. Mišić daje manje energije po gramu kad ga konzumirate, pa kad vam masnoća nije dovoljna, možete izgubiti i postati slabi. Svaki kilogram mišića koji izgubite smanjit će vam BMR za oko 50 kalorija dnevno, što će olakšati debljanje kad završite s postom.
Najnovija istraživanja, koja možete pronaći na googleu, ali nemam vremena (oprostite,) pokazuju da su u laboratorijskim uvjetima ljudi jeli puno kvalitetnih, cjelovitih proteina svaki dan, a ipak im nedostaje BMR. Tada su natjerani da puno vježbaju. Kao rezultat toga, njihova su tijela sagorjela puno masnoće i stekla puno mišića. Što je zanimljivo, jer mnogi ljudi kažu da su vam potrebne dodatne kalorije za izgradnju mišića. Čini se da je to istina samo ako vam ponestane tjelesnih masnoća ili jedete nedovoljno kvalitetne proteine.
Tijekom posta nećete imati proteine, zar ne? Stoga bih potpuno izbjegavao vježbanje, kako bih zaštitio vaš mišić. Ako vaše tijelo treba popraviti i izliječiti se od vježbanja, jedino mjesto gdje ćete dobiti više proteina je iz drugih mišića. Dakle, svaki vaš dobitak doći će po cijenu mišića negdje drugdje na vašem tijelu. Dobar način da budete neuravnoteženi. I to pod pretpostavkom da se uopće oporavljate.

Posljednje ažuriranje 19/01/2021

Komentiraj