Koliko kalorija trebam pojesti dnevno?

To ovisi o vašem cilju težine.

Da biste održali svoju težinu, vaš kalorijski cilj treba odgovarati vašem ukupnom dnevnom trošenju energije (TDEE).

Da biste smršavjeli, ciljni kalorija bit će vam TDEE umanjen za kalorijski deficit.

Cilj kalorija = TDEE - Deficit kalorija

Možete ciljati kalorijski deficit od 250 do 1.000 kalorija dnevno, ovisno o tome koliko brzo želite smršavjeti.

Jedna funta otprilike je 3.500 kalorija, tako da biste izgubili kilogram tjedno, u prosjeku biste ciljali kalorijski deficit od 500 dnevno.

Da biste izgubili pola kilograma tjedno, ciljali biste kalorijski deficit od 250 prosječno dnevno.

Da biste izgubili dva kilograma tjedno, ciljali biste kalorijski deficit u prosjeku od 1000 dnevno.

Općenito, što više kilograma morate izgubiti, to vaše tijelo bolje podnosi veći kalorijski deficit, a time i agresivniji prema brzini mršavljenja.

Ako imate više od 20 kilograma za izgubiti, možete ciljati jedan do dva kilograma gubitka kilograma tjedno.

Ako imate samo 5-10 kilograma za izgubiti, tada bi stopa mršavljenja trebala biti bliža pola kilograma do jednog kilograma tjedno kako biste spriječili da morate jesti u prevelikom deficitu.

Na primjer, ako vaš TDEE ima 2.000 kalorija i želite ciljati jedan kilogram gubitka kilograma tjedno, tada će vam ciljana kalorija biti 1.500 kalorija dnevno.

Posljednje ažuriranje 22/01/2021

Komentiraj