Koliko je dana potrebno za mršavljenje joggingom?

Gubitak kilograma ovisi o raznim čimbenicima:

Potrošnja kalorija

Izgaranje kalorija

Za primjer:

Ako je moja dob 27 godina, a tjelesna težina 75 kg, a visina 5′7

Tada MOJ

BMR je 1701: U ovom ćete grafikonu pronaći koliko kalorija trebate prema razini tjelesne aktivnosti.

BMI je 25.1 (znači da imam prekomjernu tjelesnu težinu)

Kalkulator bazalnog metabolizma (BMR) procjenjuje vašu bazalnu brzinu metabolizma - količinu energije koja se troši dok mirujete u neutralno umjerenom okruženju i u post-apsorpcijskom stanju (što znači da je probavni sustav neaktivan, što zahtijeva oko 12 sati rada). post).

Kalkulator indeksa tjelesne mase (BMI) može se koristiti za izračunavanje vrijednosti BMI i odgovarajućeg statusa težine uzimajući u obzir dob. Koristite karticu "Metričke jedinice" za Međunarodni sustav jedinica ili karticu "Ostale jedinice" da biste jedinice pretvorili u američke ili metričke jedinice. Imajte na umu da kalkulator uz BMI izračunava i indeks Ponderal

Izračunajte svoj BMR i BMI i tada ćete znati koliko kalorija trebate unijeti i koliko trebate sagorjeti za proces mršavljenja ...

Uvijek budite na deficitu kalorija ako želite izgubiti na težini otprilike 300–400 kalorija dnevno.

Iako je važno da mršaviti postepeno možete napredovati u trčanju dok ne učinite što više s vremenom, energijom i motivacijom. Ako ste visoko motivirani, razmislite o a dugo-termin cilj izgraditi do 60 minuta trčanja po dan, 6 dana u tjednu.

Posljednje ažuriranje 22/01/2021

Komentiraj